Za naklon i dug aplauz
38

Posljednja kreacija Singera inspirisana je trkaćim Porscheom 934/5

E. L.
Trenutno najradikalniji proizvod iz čuvene kalifornijske restomod kompanije Singer pokreće zrakom hlađen 6-cilindarski boxer motor koji uz dva turbopunjača razvija 700 konjskih snaga.

I posljednji restomod projekt Singera zasnovan je na osnovici Porschea 911 iz Serije 964, a kao inspiracija za nastanak najradikalnijeg i najsnažnijeg "pjevača“ do sada poslužio je Porscheov trkaći model 934/5 iz 1977. godine.

U jednoj od najcjenjenijih kompanija koje se bave restauracijom i modifikacijom besmrtnih "elfera“ spektakularan podsjetnik na brutalni 934/5 nazvali su Dynamics & Lightweighting Study – Turbo, a pokreće ga zrakom hlađen 3,8-litarski 6-cilindarski boxer motor sa dva turbopunjača koji razvija 700 konjskih snaga pri 9.000 obr/min. Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je ručni 6-stepeni mjenjač.

S nekolicinom karbonskih karoserijskih komponenti koje nedvosmisleno podsjećaju na izgled trkaćeg izvornika, Singer je za adekvatno proširen DLS-Turbo pripremio dvije aero-konfiguracije. Narandžasti model na fotografijama optimiziran je za korištenje na stazi, a primjerak u boji zlata više će odgovarati kupcima koji svoj Singer 934/5 žele voziti (i) na javnim cestama. Dobra vijest za kupce je da uz jedan automobil mogu naručiti oba aero-paketa, a potencijal motora koji je napravljen u Velikoj Britaniji u obje konfiguracije ostaje isti.

DLS-Turbo standardno je opremljen s karbonsko-keramičkim kočnicama koje se kriju iza atraktivnih 19 i 20-inčnih aluminijskih felgi s maticom za centralno pričvršćivanje. Tu je i višestruko podesiv ovjes, a u Singeru su uz konfiguraciju za stazu pripremili i gume Michelin Pilot Sport Cup 2 R.

Očekuje se da će u kalifornijskoj restomod kompaniji za svoj najradikalniji projekt do sada zauzvrat tražiti oko 1,7 miliona eura, a prema posljednjim informacijama kupaca neće nedostajati.