Aktuelni Audi RS7 Sportback poslužio je kao osnovica za jedan od posljednjih ekstremnih projekata poljske tuning kompanije Power Division sa sjedištem u gradu Katowice, a "Stage 3+“ u ovom slučaju znači da Audijev temeljito dorađen 4-litarski V8 biturbo motor umjesto standardnih 630 KS i 850 Nm raspolaže sa 1.058 KS i 1.197 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Spomenute brojke dovoljne su da RS7 iz mjesta do "stotke“ stigne za 2,4 sekunde (sekundu brže od standardnog), a u Power Division posebno ističu da ima bolje ubrzanje i međuubrzanje (od 100 do 200 km/h) čak i od Bugattijevog supersportskog modela Veyron. Podataka o najvećoj brzini nema, ali se nezvanično spominje više od 320 km/h.
Decentne karbonske karoserijske komponente Poljaci su "posudili“ iz kompanije Maxton Design u kojoj već godinama kreiraju „odijela“ za automobile iz Volkswagenovog koncerna, a boja folije na karoseriji odlično se uklopila sa tamnim 22-inčnim aluminijskim felgama Turismo SF-1 iza kojih se mogu vidjeti efikasne karbonsko-keramičke kočnice.
U Katowicama imaju odličnih rješenja i za ostale Audijeve RS modele, a loša vijest za vlasnike Audija RSQ8 i Lamborghini Urusa (koji pokreće modificiran Audijev V8 motor) je da Power Division "Stage 3+“ nudi isključivo za modele RS7 Sportback i RS6.