U njemačkoj tuning kompaniji Prior Design nisu se bavili pogonskom grupom najsnažnijeg Yarisa iza kojeg stoji Toyotin odjel Gazoo Racing, jer se realno i nema šta dodati punokrvnom sportskom automobilu koji je poslužio kao osnovica za Yaris s kojim Toyota nastupa u Svjetskom rally šampionatu (WRC – World Rally Championship).
Umjesto "izvlačenja“ još konjskih snaga iz GR Yarisovog trocilindarskog 1,6-litarskog turbobenzinskog motora koji razvija 272 KS i 390 Nm najvećeg obrtnog momenta, u Prioru su se potrudili da trovratnu karoseriju vizuelno približe karoseriji WRC verzije, a uz novi komplet karoserijskih komponenti dodatno snižen automobil sada je i još širi.
Pored KW-ovog podesivog ovjesa, promjene ispod proširenih blatobrana uključuju i nove felge s centralnim pričvršćivanjem, a u Prioru tvrde da će uz sve dorade GR Yaris uz adaptivni integralni pogon na stazi ostvarivati bolje vrijeme u odnosu na standardnu verziju.
Ostaje pitanje hoće li se u Prior Designu na sličan način uskoro pozabaviti i s najsnažnijom Corollom koja na sebi također nosi oznaku GR.