Prerađeni Superb nosi oznake Sportline, Laurin & Klement i Geenline te je uistinu pravi sleeper (spavač).
Standardna verzija Superba nije spora, od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,8 sekundi te dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h. To je ujedno i najbrži Škodin model koji je ikad proizveden, no, vlasnik pod imenom Michael je želio više. On već posjeduje Abarth 595 pa je odlučio omogućiti više snage svom Superbu, tako da su uslijedile brojne modifikacije koje su rezultirale time da četverocilindrični 2,0-litarski motor isporučuje čak 560 KS. Modifikacije uključuju sistem ubrizgavanja vode i metanola, bolji turbopunjač, ovjes i snažnije kočnice. DSG mjenjač je fabrički, ali je ugrađeno APR kvačilo. Također, Superb je dobio novi izduvni sistem sa završecima cijevi od karbonskih vlakana koji je napravila kompanija koja radi izduvne sisteme i za Aston Martin. Samo izduvni sistem košta 3.000 funti.
Unutrašnjost je uglavnom fabrička osim upravljača s ravnim donjim dijelom presvučenog u Alcantaru.
Vlasnik tvrdi da je njegov Superb brz kao i najnoviji BMW M5 te da od 0 do 100 km/h ubrzava za nešto više od tri sekunde. Ipak, odlučio ga je prodati te traži 34.995 funti.