Brabus je primarno neovisan tuner i aftermarket specijalist, ali je ovog puta sarađivao direktno sa Smartom u kreiranju vrhunske verzije crossovera. Da li će Smart #1 Brabus biti dostupan i na tržištima izvan Kine, zasad nije poznato.
Modifikacije uključuju postavljanje električnog motora naprijed, koji isporučuje 154 KS i 200 Nm obrtnog momenta, uz standardni motor smješten na stražnju osovinu koji razvija 268 KS i 343 Nm obrtnog momenta. Kombinovano, to je 422 KS i 543 Nm, a električni crossover od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,7 sekundi. Posjeduje bateriju kapaciteta 66 kWh kao i standardni Smart #1, tako da se očekuje nešto manji domet u odnosu na standardnih 440 kilometara.
Brabus obično oprema svoje kreacije "divljim" body kitom, ali je ovog puta iznenađujuće bio suptilan. U suštini, automobil je dobio samo dodatne usisnike ispod prednjeg poklopca, prepoznatljive prednje zračne zavjese te nove felge u kombinaciji srebrne i crne boje.
Svi primjeri ovog Brabusovog modela će biti lakirani u trobojnu šemu koju čini kombinacija Mat sive, Silent crne i Laser crvene boje. Kočiona kliješta su također crvene boje.
Ostale modifikacije su u unutrašnjosti, a uključuju Brabusove oznake na naslonima za glavu, upravljač presvučen s Alcantarom te crveni konac.
U Kini Smart #1 Brabus košta 40.600 dolara.