Riječ je o dvovratnoj verziji starog Range Rovera, koja je u potpunosti restaurirana. Svi dijelovi su skinuti, šasija rastavljena do "golog" metala, a kada je sve dovedeno u optimalno stanje, terenac je ponovo sastavljen. Međutim, sada ga pokreće Teslin električni motor koji isporučuje 450 KS i 602 Nm obrtnog momenta, a tu je i baterija kapaciteta 80 kWh. Električni Range Rover od 0 do 100 km/h ubrzava za nešto više od 5 sekundi, što je sjajno za ovakvog "dinosaura". Inverted je ugradio dosta novog hardvera, novi mjenjač, uljnu pumpu i diferencijal s ograničenim proklizavanjem, dok je također unaprijedio obje osovine i kočnice.
Prvi primjerak je opremljen opcionim paketom koji uključuje podesive amortizere, stabilizatore i čvršće opruge, a i dalje ima pogon na sva četiri točka. Maksimalni domet iznosi oko 320 kilometara, baterija podržava punjenje do 100 kW koje joj omogućava da se napuni od 20 do 80 posto kapaciteta za samo 34 minute.
Unutrašnjost je u potpunosti osvježena, presvučena je kvalitetnom kožom i opremljena Apple CarPlay te Android Auto sistemima, kao i klima uređajem, USB portovima, grijačima sjedišta te boljom zvučnom izolacijom. U narednom periodu će biti dostupni i četverovratni te LSE modeli s bogatim izborom modificiranja.
Inverted planira proizvoditi maksimalno šest automobila godišnje, a početna cijena iznosi 270.000 funti.