Kineski proizvođači sada zanimljivi EU: Razmatra se ukidanje carina na električne automobile

Kako je odnos između Amerike i Evrope postao zategnut, sad odjednom dolazi do promjene plana. Stoga, carine na električne automobile proizvedene u Kini uskoro bi mogle biti ukinute.
Evropska unija i Kina upravo su započele rundu pregovora kako bi pronašli sredinu koja bi zamijenila carine koje kineska vlada smatra nepovoljnim. Kineski proizvođači dobivaju novu priliku, jer su ponovo zanimljivi Evropi i njenom beskrajnom licemjerju.
Prema riječima glasnogovornika Evropske komisije, izvršnog tijela EU, obje strane razmatraju uvođenje minimalnih cijena za ove automobile. Drugim riječima, kineski proizvođači ne bi smjeli prodavati električne automobile u zemljama članicama EU po cijeni nižoj od one utvrđene eventualnim sporazumom.
Evropska unija već ima takvu politiku minimalnih cijena za homogenu robu, ali ne i za automobile. EU pregovarač želi da novi sporazum o minimalnoj cijeni bude djelotvoran i provediv kao i carine koje su već nametnute.
Neki kineski proizvođači trenutno moraju da plate carinu od 35,3 posto da bi mogli da prodaju električni automobil u zemljama članicama EU. To je slučaj s koncernom SAIC, koji, između ostalih, posjeduje i brend MG. Ostali kineski brendovi, kao što su BYD i Geely, moraju platiti carinu od 17 posto, odnosno 18,8 posto. Ove nove takse su dodatak staroj uvoznoj tarifi od 10 posto.