BYD predstavio automobil koji prelazi 400 kilometara nakon samo pet minuta punjenja
BYD Han L i Tang L koriste 1000-voltnu arhitekturu, koja je predstavljena u martu ove godine. Han L je dobio Blade bateriju kapaciteta 83,2 kWh, dok je u Tang L ugrađena veća 100,5 kWh baterija.
Brzina punjenja je impresivna, jer se baterija modela Han L napuni od 10 do 70 posto za samo šest minuta, dok je za prelazak 400 kilometara dovoljno petominutno punjenje. Baterija će se od 0 do 100 posto kapaciteta napuniti za svega 20 minuta.
Tang L se također može pohvaliti impresivnom brzinom punjenja. Za prelazak više od 350 kilometara dovoljno je punjenje u trajanju od pet minuta, dok će se baterija od 0 do 100 posto kapaciteta napuniti za 30 minuta.
Vrijedi istaći da se ove brojke postižu samo prilikom korištenja novog BYD-ovog punjača snage 1.000 kW. Kompanija planira izgraditi 4.000 stanica za punjenje širom Kine.
Han L košta najmanje 26.470 eura za LiDAR Premium verziju, a cijena ide do 28.885 za verziju LiDAR Flagship. Obje verzije pokreće elektromotor koji isporučuje 671 KS i 420 Nm obrtnog momenta, dok domet iznosi do 701 kilometar.
Verzija s pogonom na sva četiri točka modela LiDAR Flagship košta 33.645 eura i posjeduje dva elektromotora kombinovane snage 778 KS, dok domet iznosi 601 kilometar po CLTC ciklusu.
Tang L je dostupan u tri verzije po cijeni od 27.651 euro pa do 34.895 eura. SUV je značajno snažniji od limuzine, osnovna verzije sa stražnjim pogonom raspolaže sa 788 KS, dok verzija s pogonom na sva četiri točka nudi čak 1.100 KS. Ovisno o nivou opreme, domet iznosi između 560 i 670 kilometara.