Kinezi žele kupiti fabrike koje Volkswagen planira zatvoriti
Kineski zvaničnici i proizvođači automobila ozbiljno razmatraju mogućnosti kupovine njemačkih fabrika koje bi mogle biti zatvorene, a posebno su zainteresovani za Volkswagenove pogone.
Kineski zvaničnici i proizvođači automobila ozbiljno razmatraju mogućnosti kupovine njemačkih fabrika koje bi mogle biti zatvorene, a posebno su zainteresovani za Volkswagenove pogone.
Zagušeni kaznama koje će morati da plate zbog prekomjernih emisija CO2, proizvođači su odlučili da podignu cijene standardnih i, navodno, spuste cijene električnih automobila. Čudna strategija koja će koristiti rivalima s pristupačnim cijenama poput Dacije, a u konačnici i kineskim markama.
Kinezi su jasan primjer ogromnog potencijala elektrifikovanih automobila. U samo pet godina prodaja je značajno porasla. Danas je Kina najveće tržište na svijetu i najveći izvoznik novih automobila.
Nekoliko vodećih kineskih proizvođača će se fokusirati na veću prodaju automobila s hibridnim pogonom u Evropskoj uniji. Ovim potezom Kinezi žele izbjeći nove carine na električne automobile koje izvoze u Evropu.
Ne možemo ignorisati da je kinesko tržište posljednjih godina postalo referenca u pogledu prodaje električnih automobila. Koji su ključni razlozi njihovog ogromnog komercijalnog i industrijskog uspjeha i zašto evropske marke gube primat?
Prije svega nekoliko dana na skromno bosanskohercegovačko tržište "aterirao" je šesti kineski brend – Geely. Malo pomalo i već ih je šest. Istina, jedan (BYD) se ne prodaje preko zvaničnog uvoznika, već preko showroom koncepta. Šta znamo i šta smo naučili o kineskim automobilima u zadnje dvije godine?
Prodajne brojke u Evropi pokazuju da su električni automobili u septembru bili malo interesantiji kupcima, ali broj registracija na međunarodnom nivou pokazuju drugu sliku. Kina ostaje glavno tržište sa još jednim rekordnim mjesecom, jer Kinezi proizvode električne automobile brzinom koja je nedostižna za bilo koji evropski brend.
Dacia je godinama bila mjerilo za jeftine ili blaže rečeno - povoljne automobile. Uostalom, njena uloga u Renault grupi je od početka bila takva. Međutim, Dacia više nije povoljna kao prije i ne može sama odgovoriti prijetnjama s istoka, jer ukoliko se uskoro ne pojavi neki novi brend s pristupačnim cijenama, kineski vrag će odnijeti šalu.
Evropska unija zvanično je odobrila nove definitivne carine na električne automobile proizvedene u Kini. Pregovori između EU i Kine će se nastaviti, a nove tarife bi trebalo da stupe na snagu od novembra.
Bavarski premium proizvođač automobila pozvao je njemačku vladu da glasa protiv uvođenja novih tarifa na električne automobile proizvedene u Kini. Šef BMW-a tvrdi da će ove tarife stvoriti trgovački spor u kojem neće biti pobjednika.