Theonov cilj je bio dati doprinos originalnom duhu, a ne bezobzirno povećati snagu i promijeniti osnove dizajna. Gledajući eksteriejr, ITA001 se čini kao sjajno očuvan primjerak Porschea sa zračnim hlađenjem, no Schwartz crna boja krije karoseriju od karbonskih vlakana. Svaki panel je digitaliziran i skeniran kako bi savršeno odgovarao.
Smanjenje težine nije ograničeno samo na karoseriju, nego je ugrađena elektronika iz zrakoplovstva, kao i električna pumpa servo upravljača, a dodani su i moderni kompresori klima uređaja smješteni naprijed kako bi se postigla bolja raspodjela težine. Cijeli automobil je težak svega 1.152 kg sa svim tekućinama.
Porsche pokreće 4,0-litarski 6-cilindrični motor sa zračnim hlađenjem, no izvučeno je više snage. Nezavisna kućišta leptira za gas razvijena su u saradnji s kompanijom Jenvey, a usisna kutija visokih performansi zasnovana je na jedinici ugrađenoj u model 997 GT3. Ugrađen je i zamajac s dvostrukom masom što je korisno za gradsku vožnju, a da bi se optimizirao odziv, leptir gasa nema mehaničku vezu. Pomenuti motor isporučuje 400 KS i 427 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa 6-stepenim veoma rijetkim manuelnim mjenjačem iz modela 993 RS. Na automobilu su 18-inčne Fuchs felge.
Novi sistem ovjesa TracTive Active Controlled Electronics (AEC) brine se za upravljivost, a posjeduje i hidraulični sistem podizanja nosa automobila kako bi se dodatno podigao od tla kada je to potrebno.
Unutrašnjost je karakteristična za Theon Design, tu su Recaro Touring sjedišta sa Bridle kožom, dok su stražnja dizajnirana na osnovu onih u modelu 928. Dio armaturne ploče je magnetni bežični punjač, a automobil je dobio i ozvučenje sa šest Focal zvučnika i podrškom Bluetootha. Da li će biti potrebno pored samog zvuka automobila, odlučit će vlasnik.