Stari automobili su lakši u gotovo svim slučajevima u odnosu na svoje moderne ekvivalente, koji su duži, širi, sigurniji i bolje opremljeni. Tako je i donorski model 911 generacije 964, koji Theon koristi kao osnovicu za svoju kreaciju, lakši od modernog modela GT3 RS. Međutim, Theon je uprkos tome stavio na "dijetu" ovaj 964, tako da je zapravo lakši čak i od Miate, one originalne iz 1989. godine.
Theon R je težak manje od 1.000 kilograma zahvaljujući korištenju karbonskih vlakana koja se upotrebljavaju u Formuli 1. Ovaj materijal je korišten u izradi panela karoserije i unutrašnjosti. Moderni GT3 RS je težak 1.482 kg, a originalna Miata 1.002 kg.
Naravno, moderni RS raspolaže s više snage, no razlika nije velika. Njegov 4,0-litarski 6-cilindrični motor s vodenim hlađenjem razvija 525 KS, dok Theonov zrakom hlađeni motor iste zapremine isporučuje 507 KS. Brojke govore da Theon lako pobjeđuje u omjeru snage i težine.
Niko ne očekuje da R može pobijediti RS na stazi, no iz Theona ističu da zahvaljujući načinu varenja i karbonskoj kadi spojenoj sa šasijom ima torzionu krutost sličnu onoj koju Porsche postiže na svojim modernim automobilima.
Theon je za inspiraciju dizajna eksterijera koristio Porscheovu "klasičnu mašineriju". Na automobilu su felge u Minilite stilu, kakve je imao originalni 911 ST iz 1972. godine, no one uključuju i karbon u svojoj vanjskoj konstrukciji. Također, nazad je veliko stražnje krilo u obliku kitovog repa, koje podsjeća na Carreru RSR iz 1974. godine. Karbon keramičke kočnice, Wavetrac diferencijal s ograničenim proklizavanjem i MCS amortizeri dio su standardne opreme.
Za ubrzanje od 0 do 100 je potrebno nešto više od tri sekunde, dok do 160 km/h automobil ubrzava za 6,5 sekundi. To vrijeme je gotovo identično onom koje ostvaruje GT3 RS (2025).
Theonu je potrebno 18 mjeseci da napravi jedan automobil, a cijena je milion dolara.