Toyota Corolla s motorom iz Celice ima 400 KS i pogon na sva četiri točka
Sličnu priču živi i Boris, koji uživa u vožnji Toyotinog modela Conquest iz devedesetih godina prošlog stoljleća. Conquest je drugo ime za hatchback Corollu na južnoafričkom tržištu. On je imao zadovoljstvo na utrkama voziti BMW M3, Volkswagen Golf GTI pa čak i Nissan R35 GT-R, no ništa mu se ne može mjeriti s njegovom modificiranom Corollom.
Boris je izabrao upravo Corollu jer je ponosni fan JDM automobila, a tuning sceni su ga privukle franšize kao što su "Need For Speed" i "Fast and the Furious". Danas jednostavno ne može prestati s modifikacijama.
No, njegova Corolla je daleko od prosječnog hatchbacka, u svom projektu je koristio pogonske komponente modela Toyota Celica ST205 uključujući pogon na sva četiri točka i 3S-GTE motor. On tvrdi da ovaj motor u kombinaciji s GT35 turbopunjačem isporučuje 402 KS na sva četiri točka. Kada se automobil vozi na etanol, turbopunjač dostiže pritisak oko 21,76 psi. Također, ugrađen je ECU Master napredni display i senzore za praćenje parametara motora.
Ako se performanse ostave po strani, može se reći da Corolla izgleda sasvim obično uz nekoliko naljepnica, ali je u suštini pravi "sleeper". U unutrašnjosti nema stražnjih sjedišta, a za vozača i suvozača namijenjena su sjedišta iz modela Subaru WRX STI. Boris nije baš zadovoljan ovim sjedištima te je u potrazi za nekim Hondinim.