Snažni V6 twin-turbo motor u Stelviju Quadrifoglio razvija 505 KS i 601 Nm obrtnog momenta, a ako je to kojim slučajem nekome malo, Romeo Ferraris ima rješenje te nudi povećanje snage pomenutog motora tako da on u konačnici isporučuje 548 KS i 660 Nm obrtnog momenta.
Tuner tvrdi da je standardna maksimalna brzina povećana sa 283 km/h na 290 km/h.
Kako bi se i vizuelno naglasila dodatna snaga, Romeo Ferraris se potrudio da SUV bude i atraktivniji. Automobil je presvučen folijom koja mijenja boju, uglavnom je tamno zelena, ali ovisno o svjetlu pokazuje brozanu i ljubičastu nijansu.
Rešetka hladnjaka je ukrašena karbonskim vlaknima, kao i bočni retrovizori te ručke na vratima. SUV je dobio set 20-inčnih OZ naplataka s deset krakova.
Sportskom izgledu vozila doprinose i distanceri točkova tako da je razmak povećan za 20 mm naprijed te za 25 mm nazad. Novi set opruga je dodatno spustio automobil, a Ragazzon dvostruki izduvni sistem ima elektronski prilagodljive ventile koji služe za promjenu zvuka.
Ako vlasnici imaju slabije opremljen Stelvio, Romeo Ferraris im također može pomoći. Poboljšanja benzinskog 2,0-litarskog turbo motora dostupna u Evropi povećavaju snagu sa 197 na 243 KS. Snažniji 2,0-litarski motor će nakon poboljšanja umjesto 276 razvijati 309 KS.
Kada je riječ o dizelima, tunirani 2,0-litarski motor će ponuditi 225 KS u odnosu na standardnih 207 KS, a 2,2-litarski motor 208 u odnosu na fabričkih 176 KS.