U B.B.R.-u se popularnim Mazdinim Roadsterom bave još od osamdesetih godina, a od prvih projekata na temu dvosjeda MX-5 (Miata) smatraju da u japanskoj automobilskoj kompaniji uz MX-5 nude nedovoljno snažne motore.
Vođeni spomenutim, Britanci su za vlasnike aktuelne Mazde MX-5 pripremili dvije tuning opcije s kojima se potencijal dvolitarskog četverocilindarskog motora sa standardnih 184 penje na 225 (Faza I), odnosno 250 konjskih snaga (Faza II).
Za više snage u oba slučaja prvenstveno je zadužen mehanički kompresor Rotrex s kojim lagani MX-5, koji u prvoj verziji pokreće 225 „konja“ i skoro 280 Nm obrtnog momenta, iz mjesta do "stotke“ stiže dvije sekunde brže u odnosu na standardnu verziju (184 KS i 205 Nm) s ručnim 6-stepenim mjenjačem. Za Fazu I treba izdvojiti 5.512 eura.
Pored mehaničkog kompresora, B.B.R. uz Fazu II (za koju treba izdvojiti 7.466 eura) nudi i novi otvoreniji izduvni sistem, a uz remapiranje, drugačiji usisni sistem i opcioni međuhladnjak motor razvija 250 konjskih snaga i 298 Nm najvećeg obrtnog momenta, što ranije spomenuto vrijeme ubrzanja od 0 do 100 km/h skraćuje za dodatnih nekoliko stotinki. B.B.R. za obje opcije daje 12-mjesečnu garanciju.