Turbo priča
8

U Teksasu misle da i Audi R8 zaslužuje turbopunjače

E. L.
Za jednu od posljednjih kreacija poznate američke tuning kompanije Hennessey korišten je Audi R8 Plus čiji je čuveni atmosferski V10 motor ipak potpomognut s dva turbopunjača.

Najpoznatiji po doradama sportskih automobila koji dolaze iz američkih grupacija Ford, FCA i GM, u Hennesseyu se posljednjih godina sve više bave i automobilima koje proizvodi nekoliko evropskih kompanija među kojima je i Audi.

Njihov najbrži model još uvijek je R8 čiji centralno smješten 5,2-litarski atmosferski V10 motor u najsnažnijem standarnom izdanju razvija 620 KS i 580 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da dvosjed od 0 do 100 km/h stigne za 3,1 sekundu i razvije nešto više od 330 km/h.

Smatrajući da i R8 zaslužuje još više potencijala, u Teksasu su odlučili da motor dobije podršku dva Precision turbopunjača, a rezultat koji se krije iza oznake HPE900 je više od 900 konjskih snaga pri 7.400 obr/min, što R "Osmici" osigurava ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od tri sekunde i prelazak 402 metra za 9,8 sekundi s izlaznom brzinom koja iznosi 233 km/h. Podaci o najvećoj brzini nisu otkriveni.

Prva testiranja na valjcima pokazala su da je do točkova stiglo više od 760 konjskih snaga i 739 Nm najvećeg obrtnog momenta. U Hennesseyu kažu da je rezultat ostvaren sa običnim benzinom i pritiskom turbopunjača koji je bio znatno niži od mogućeg, a sličan "turbo scenario" nude i vlasnicima Lamborghinijevog modela Huracán.