U Audiju nastavljaju s elektrifikacijom svojih automobila, a „plug in“ hibridna rješenja (PHEV) pripremili su i za kupce koji razmišljaju o njihovim modelima A6 i A8.
Iza oznake 55 TFSI e quattro krije se "plug in“ hibridni Audi A6 koji pokreće dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor potpomognut elektromotorom. Vozač može računati na 367 KS i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,6 sekundi i 250 km/h.
U Audiju tvrde da je kapacitet baterija (14,1 kWh) dovoljan da A6 bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem može preći nešto više od 50 kilometara, a deklarisana prosječna potrošnja goriva iznosi dva litra na 100 kilometara. Osnovna cijena u Njemačkoj iznosi 68.850 eura.
Veći i luksuzniji "plug in“ A8 L 60 TFSI e quattro pokreće trolitarski turbobenzinski V6 motor koji u kombinaciji s elektromotorom isporučuje 449 KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta. Kapacitet baterija u ovom slučaju dovoljan je za 46 kilometara autonomije bez trošenja benzina, a hibridna "Osmica“ od 0 do 100 km/h stiže za 4,9 sekundi, razvija 250 km/h i u prosjeku troši 2,6 litara na 100 kilometara. Za ovu priču treba izdvojiti 109.600 eura.