RS7 pokreće 4,0-litarski twin-turbo V8 motor u kombinaciji sa 48-voltnim blagim hibridnim sistemom koji isporučuje 591 KS i 800 Nm obrtnog momenta, no oni koji nisu zadovoljni time mogu izabrati jedan od šest različitih Wheelsandmoreovih paketa.
Stage 1 povećava snagu na 700 KS i uklanja limitator brzine. Cijena iznosi 2.856 eura i uključuje ugradnju. Stage 1+ donosi povećanje na 740 KS po cijeni od 3.781 euro.
Za Stage 2 je potrebno izdvojiti 6.639 eura, a za taj novac se dobija povećanje snage na 780 KS te novi sportski zračni filter.
Stage 3 se odnosi na modificirani mjenjač, modificirani izduvni sistem s novim katalizatorima, modificirani usis te veće kutije zračnog filtera, sportski zračni filter, veći usisni razvodnik i veća crijeva. Snaga se u ovom slučaju povećava na 840 KS, a cijena svih modifikacija iznosi najmanje 10.924 eura plus 836 eura za ugradnju.
Tuner nudi i Stage 4 paket kojim se snaga povećava na 915 KS, kao i Stage 5 zahvaljujući kojem će se snaga povećati na 980 KS sa standarnim gorivom, odnosno na 1.045 KS korištenjem goriva za trkaće automobile.
To znači da je RS7 snažniji od LaFerrarija (950 KS) te originalnog i još uvijek impresivnog Bugatti Veyrona (987 KS).
Stage 4 uključuje ista poboljšanja kao i Stage 3, ali su poboljšani turbopunjači te modificirani MAP senzori. Cijena iznosi 16.806 eura plus 1.344 eura za ugradnju. Što se tiče Stagea 5, donosi unikatne turbopunjače po cijeni od 25.209 eura plus 1.261 euro za ugradnju.