
Od kako se mjere vremena kruga na legendarnoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife, najbolji rezultat u kategoriji automobila koji se mogu registrovati i koristiti na javnim cestama drži kompanija Radical čiji je model SR8LM (koji mnogo više podsjeća na prototip nego na cestovni auto) krug "zatvorio" za 6 minuta i 48 sekundi.
Možda i zbog najave obaranja aktuelnog rekorda, koja je stigla iz britanske kompanije Elemental, u Radicalu su najavili da će sa svojim novim modelom RXC500 poboljšati spomenuto vrijeme kruga i tako ostati na prijestolju.
Već se zna da Radical uveliko testira svoj novi RXC500 na "ringu", a iz kompanije je saopšteno da automobil već sada ostvaruje prolazna vremena koja obećavaju novi rekord s kojim će se SR8LM pomaknuti na drugo mjesto.

RXC500 s masom koja iznosi 1.129 kilograma pokreće Fordov centralno smješten 3,5-litarski biturbo V6 motor koji raspolaže sa više od 530 konjskih snaga i 652 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h nakon samo 2,6 sekundi i 297 km/h.
Uz adekvatnu aerodinamiku s kojom u Radicalu računaju na optimalno prijanjanje automobila na stazi koja ne prašta previde, ostaje pitanje koliko su ozbiljne prijetnje koje stižu iz Elementala.
S obzirom na generalnu koncepciju automobila i Radicala i Elementala, mnogi (uključujući i nas) smatraju da je istinski "kralj 'ringa" i dalje Porsche 918 Spyder (6:57,00).