Komentari (39)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Lijepo je čuti i razmijeniti iskustva s drugim vozačima, pruziti informacije na svom primjeru a ne čula kazala. Kod mene lanac i nemam problema. Kupio ga na 170.000 sad ima 230.000. samo osnovna održavanja. Mehaničar kaže da ima lijep zvuk i da ne diram lanac još uvijek
U mene remen 220000 i nema problema.
Ne ulazim u to šta je bolje al meni su smiješni naši ljudi kad prodaju auto sa lancem i kažu nema velikog servisa. A u stvarnosti moraš mijenjati vodenu pumpu, mikro remenje, španere i ostalo u predviđenom intevalu. To što ne mijenjaš lanac ne znači da nemaš veliki servis.
Novinar se razumije u ovo gradivo ko Marica u krivu karu...
Priča se u Bosni da postoji vozilo koje se prodaje, a da nisu urađeni mali i veliki servis, ako netko ima oglas da mi pošalje?
Uradio veliki servis 550 km, Continental i INA dijelovi, seat leon.Osjeti se razlika, motor lagano utegnutiji, prije je znao da zatrese, sam od sebe, pa onda prestane
Vozio i s lancem i s remenom i sve mijenjao na vrijeme. Nikad nikakvih problema ni sa jednim. Ne zamarajte se s tim. Održavajte auto kako treba i nemojte ga voziti kao da je bolid ili teretni kamion i potrajaće vam do penzije.
Mazdu 3 1.6 benzin sam prodao sa 400 hiljada sa originalnim lancem koji je i dalje bio dobar. Sad imam BMW X3 2.0d sa 150 hiljada, lanac je dobar ali sam odlučio sam da uskoro mijenjam ili lanac ili auto jer nisam komotan i siguran koliko sam bio sa Mazdom.
nisi trebao prodavati mazdu 3
Kod nas u Bosni mnogi ni mali servis kako treba ne mogu sebi priuštiti. Dok plate kredit za auto, struju, vodu, internet i TV, ostave 200 maraka za gorivo i 400 maraka moraju razvući da imaju šta jesti mjesec dana. Još ako voze išta bolje i novije, za mali servis im treba 400-500 maraka. Odakle?
Pa sto voze novije auto koje ne mogu priustiti? Kupi Golfa 3 za keš dok ne budes u mogucnosti za nesto bolje.
I sa remenom si rahat od 70.000 do 90.000 znaci svakih pet-sest godina izvalis pare i eto. Problem je kod nas da prodjemo jeftinije. Prijatelj radio na audi a6 veliki servis, samo 10ak km presao pukao remen, mehanicar uvazio garanciju sve pokrio ponovo i to je to. Al ima supaka pa bi ti rekao kao sta ja znam kako si ti vozio, eto
Audi A4 na skoro 500.000. U Njemačkoj ga vozim i prelazim po 50-60000 kilometara godisnje. Servis kod Audija na svakih 30000 km. Ide sve što treba po knjižici. Zupčasti bio jednom na 210.000 i jednom na 420.000. Sve još uvijek funkcioniše kao kod novog auta.
Bmw e 46, preko 300.000 km, samo španer ,zategnut lanac,
Ja mjenjam svako pet godina odnosno na 50 000 km(po 10 000 godišnje pređem. Vw Passat B6 1.9l najpouzdanije vozilo.
Ko vas je slagao da je veliki servis kompleksan?
Ne vjerujte previše savjetima proizvodjača automobila, npr mijenjati ulje na 30 000km, lifetime ulje u automatiku, remen na preko 200 000+ km...samo treba logički razmisliti i shvatiti da je njima u interesu da zaradjuju na rezervnim dijelovima i servisima. Skoro sam radio veliki servis na Seat Leonu 2018. FR 2.0 na 160 000km...fabrika tvrdi da se servis radi na 210 000. Mehaničar je rekao da je remen bio u katastrofalnom stanju i da ne bi još dugo izdržao.
Jok eto vjerovat ću tvom serviseru. Kod mene 290k km fabrički još uvijek, nisam mijenjao niti namjeravam zadugo. Čim dođe auto kod majstora onda samo ide jedno za drugim.
tolki fol napredak a Golf 3 isti ko Golf 8 u osnovi samo dodali glupih dzidza
@ Tonka - a evo napredak elektrilni motori (malo nas zezaju baterije i elektronika oko toga)... nema setova kvačila, nema ulja, nema španera, lanaca, goriva maziva, te ulje ovo te ulje ono (ok realno ima, ali ni blizu)... i opet dođe pametan ćoek i veli Ta će električati pored mog dizela, ja ga platio dvije hiljade, 87. godište, taman da je struja đaba neš nikad isplatit razliku...
Opel Antara 2.2D lanac, kupio auto sa 100.000, sad ima 305000, jos nije imalo potrebe da mijenjam lanac.