Volkswagen Golf nastavlja živjeti, sljedeća generacija će biti manja od modela ID.3
Volkswagen je prošle godine izdao saopćenje u kojem je otkrio svoje planove za budućnost, a oni su uključuju i dolazak devete generacije modela Golf. U augustu ove godine je direktor Volkswagena Thomas Schafer za Die Welt kazao da rastući troškovi proizvodnje motora s unutrašnjim sagorijevanjem čine budućnost popularnog hatchbacka nesigurnom te je kazao da će konačna odluka biti donesena u periodu od 12 mjeseci. Sada je tokom sajma u Los Angelesu ponovo govorio o Golfu te je dao do znanja da Volkswagen namjerava održati ovo legendarno ime u životu. O značaju Golfa dovoljno govori podatak da je kompanija od sredine sedamdesetih prodala više od 35 miliona primjeraka.
"Ne odustajemo od imena Golf, nema šanse. Imamo legendarna imena, Golf i GTI. Bilo bi ludo pustiti ih da 'umru' i nestanu", jasan je bio Schafer.
No, postavlja se pitanje gdje će Golf naći svoje mjesto u nakrcanoj ponudi Volkswagena. Čini se da ID. 3 nikad zapravo nije bio nasljednik Golfa. Schafer je rekao da je ovaj električni model više kao "Golf Plus". Bio je too kompaktni minivan koji se prodavao između 2004. i 2014. godine s višim krovom u odnosu na hatchback. Baziran na PQ35 platformi, bio je pozicioniran ispod Tourana te dostupan tokom ere pete i šeste generacije Golfa.
Schafer je nagovijestio da će sljedeća generacija Golfa biti manja od modela ID.3, što znači da će biti pozicioniran ispod gradskog automobila ID.2, ali ispod sljedeće generacije modela ID.3. Direktor Volkswagena je nagovijestio da bi se legendarni hatchback u budućnosti mogao zvati ID.Golf, a to je posebno interesantno jer su mnogi smatrali da će ID.3 zapravo na kraju naslijediti Golfa jednom kada Volkswagen postane u potpunosti električni brend.
Volkswagen je najavio i crossover verziju modela ID.3, tako da će imati priličan broj modela slične veličine. Ipak, Schafer je kazao da će biti "dramatično drugačiji" od hatchbacka koji će biti osvježen 2023. godine, a tada se očekuje i GTX model visokih performansi.