Volkswagen bi mogao premjestiti proizvodnju Golfa u Meksiko
Njemačke poslovne novine Handelsblatt pišu da u Volkswagenu razmišljaju da premjeste proizvodnju modela Golf iz Wolfsburga u Meksiku, a pozivaju se na izvore unutar automobilskog giganta.
Njemačke poslovne novine Handelsblatt pišu da u Volkswagenu razmišljaju da premjeste proizvodnju modela Golf iz Wolfsburga u Meksiku, a pozivaju se na izvore unutar automobilskog giganta.
Volkswagen planira u svoju ponudu vratiti električni Golf, a kako bi to ostvario, udružit će se s kompanijom Rivian. Novi električni Golf će zamijeniti ID.3 te će se pojaviti na cesti 2029. godine.
Već sada se nazire da će pristupačni rumunski hatchback biti najprodavaniji auto ove godine u Evropi. Iako su Golf i Clio drugi, odnosno treći, ovaj dvojac nema kapacitet da prestigne fantastični Sandero u preostala dva mjeseca.
Iako više nije vođa evropske prodaje novih automobila, Golf je i dalje najbitniji i ujedno najprodavaniji Volkswagen model s 20 posto većom prodajom ove nego prethodne godine. Golf je takođe prodavaniji nego svi električni modeli iz Wolfsburga zajedno, iako je zbog njih bio skoro linčovan.
Volkswagen nudi osnovnu verziju svog modela Golf (2024) po cijeni od 28.330 eura za kupce u Njemačkoj, a riječ je o značajnom poskupljenju u odnosu na osnovni Golf 2019. godine, kada je cijena iznosila 19.990 eura.
Volkswagen je predstavio model ID.3 GTX Fire+Ice na događaju ID. Meeting u Locarnu u Švicarskoj, a riječ je o unikatnom modelu kreiranom u partnerstvu s modnim brendom Bogner, kojim odaje počasti modelu Golf Fire and Ice iz devedesetih godina prošlog stoljeća.
Osim velikih felgi, Volkswagen Golf II prikazan na YouTube snimku i ne izgleda posebno, ali je zapravo riječ o snažnom automobilu s pogonom na sva četiri točka.
Njemački proizvođač radi na razvoju novog standardnog hibridnog sklopa (HEV), čije će komercijalno lansiranje označiti kraj popularnog TDI dizelaša. Počnimo se lagano navikavati da uskoro više neće biti Golfa s TDI oznakom.
Volkswagen je posvećen tome da sljedeća generacija modela Golf koristi isključivo električni pogon te da taj cilj realizuje do kraja desetljeća, no to ne znači da će aktuelni Golf s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem nestati uskoro.
Uzbudljivu trku za evropski tron ove godine vode Dacia Sandero i Volkswagen Golf. Međutim, prodaja u maju je bila u znaku VW T-Roca, popularnog SUV modela koji se nakon 10 mjeseci suše vratio na prvo mjesto.