Golf ostao na parkingu aerodroma duže od godine, račun premašio 200.000 eura
Parking na aerodromima definitivno nije jeftin, posebno ako niste sigurni koliko dugo ćete ostati. Duže zadržavanje nije preporučljivo, što pokazuje slučaj iz Berlina.
Parking na aerodromima definitivno nije jeftin, posebno ako niste sigurni koliko dugo ćete ostati. Duže zadržavanje nije preporučljivo, što pokazuje slučaj iz Berlina.
Još prije 10 godina analitičari su upozoravili da je tada u Evropi najpopularnija - kompaktna ili tzv. Golf klasa - doživjela vrhunac i da je čeka pad slave, jer su se kupci počeli okretati alternativama, a brendovi ludovati s cijenama. Nisu pogriješili, pad za 10 godina je brutalan, a krivci su svi pomalo.
Automobili su iz generacije u generaciju sve veći i sve teži. Takav rezultat je miks faktora koji su oblikovali trendove u autoindustriji u posljednjih nekoliko decenija, a to je prije svega sigurnosni aspekt, tehnološki napredak i evolucija ukusa potrošača. Koliko su se današnji automobili zaista povećali i "ugojili"?
Primjerak Volkswagenovog modela Golf JGL prve generacije, koji je izašao iz Tvornice automobila Sarajevo, trenutno se prodaje putem oglasa u Njemačkoj.
Prije nego što u januaru sumiramo prodaju u Evropi za 2024. godinu, pozabavit ćemo se brojevima za proteklih 11 mjeseci. U ovom periodu je registrovano oko 100.000 novih automobila više nego prošle godine. Dacia Sandero je neupitni tržišni lider, ispred VW Golfa i Renault Clija.
Nakon štrajkova i žestokih debata, Volkswagen je postigao sporazum sa sindikatom IG Metall. Međutim, hiljade radnika nemaju razloga za zadovoljstvo, jer će dobiti otkaze.
Njemačke poslovne novine Handelsblatt pišu da u Volkswagenu razmišljaju da premjeste proizvodnju modela Golf iz Wolfsburga u Meksiku, a pozivaju se na izvore unutar automobilskog giganta.
Volkswagen planira u svoju ponudu vratiti električni Golf, a kako bi to ostvario, udružit će se s kompanijom Rivian. Novi električni Golf će zamijeniti ID.3 te će se pojaviti na cesti 2029. godine.
Već sada se nazire da će pristupačni rumunski hatchback biti najprodavaniji auto ove godine u Evropi. Iako su Golf i Clio drugi, odnosno treći, ovaj dvojac nema kapacitet da prestigne fantastični Sandero u preostala dva mjeseca.
Iako više nije vođa evropske prodaje novih automobila, Golf je i dalje najbitniji i ujedno najprodavaniji Volkswagen model s 20 posto većom prodajom ove nego prethodne godine. Golf je takođe prodavaniji nego svi električni modeli iz Wolfsburga zajedno, iako je zbog njih bio skoro linčovan.