Kao dio proslave 75. godišnjice ove godine, Porsche Nizozemska je pripremio osam primjeraka novog modela Renndienst koji će biti izloženi u nizozemskim Porscheovim centrima.
Specijalni primjerci modela ID. Buzz su lakirani u poznatu Burgundy crvenu boju s kontrastnim Porsche i Renndienst grafikama na vratima i stražnjim prozorima, baš kao što je bio slučaj s T1 i T2 prethodnicima. Livreja bez sumnje atraktivna i zaista odgovara retro-futurističkom dizajnu električnog Volkswagenovog kombija. Porsche Nizozemska je fotografisao ID. Buzz Renndienst zajedno s Taycanom Sport Turismo u istim bojama, čime je nastala lijepa kombinacija.
Svih osam kombija su bazirani na modelu VW ID. Buzz 1st Max, što znači da je riječ o putničkim verzijama, a ne više odgovarajućim teretnim. U svakom slučaju, nazad se nalazi električni motor koji razvija 201 KS, a tu je baterija kapaciteta 77 kWh. Nakon što provedu određeno vrijeme u Porscheovim centrima, kombiji će se koristiti na specijalnim događajima kao šatlovi, ali i u promotivne svrhe.
Prvi Porsche Renndienst se pojavio 1954. godine na utrcci Mille Miglia kao vozilo za podršku. Bio je baziran na modelu T1 te je nudio dovoljno prostora za alat i rezervne dijelove. Brojni primjerci bazirani na VW Transporteru (T1 i T2) su korišteni između pedesetih i sedamdesetih te su prešli hiljade kilometara od staze do staze pružajući podršku legendarnim trkaćim modelima kao što su 904, 908, 910 i 917. Pouzdani kombiji s motorima sa zračnim hlađenjem služili su ne samo kao mobilne servisne stanice, nego i kao "hoteli" za inženjere i druge članove tima. Neki od "preživjelih" primjeraka Renndiensta su izloženi u muzejima ili se čuvaju u garažama kolekcionara Porscheovih automobila.
VW ID. Buzz Renndienst nije sportski kao Porscheov Vision Renndienst koncept koji je proizveden 2018. i predstavljen 2020. godine, ali je bar otišao dalje od faze prototipa. Porsche je istakao da nije zainteresovan za kombije, no VW je potvrdio da ID. Buzz GTX stiže s dva električna motora i bit će namijenjen onima koji traže bolje performanse ne želeći kompromitovati prostor.