Umjesto tipkanjem, ChatGPT-u korisnik pristupa putem IDA glasovnog asistenta. Ovaj asistent omogućava korisnicima kontrolu nad raznim funkcijama poput klima uređaja i navigacije, ali ChatGPT obećava da će otići mnogo dalje od toga.
Primjera radi, iz Volkswagena kažu da korisnik od ChatGPT-a može zatražiti informacije o turističkim atrakcijama ili pak informacije o rezultatu omiljenog sportskog tima, a čak može pomoći djeci u rješavanju matematičkih zadataka.
I dok neki glasovni asistenti zahtijevaju od čovjeka da priča "pomalo kao robot", Volkswagen tvrdi da njegov sistem razumije prirodni govor te da ne zahtijeva od vozača da sklone pogled s ceste. Pored toga, vozači uopće ne trebaju kreirati novi profil niti preuzeti novu aplikaciju, dovoljno je samo da izgovore "Hello IDA" ili da pritisnu dugme na upravljaču. Međutim, zasad je ChatGPT dostupan samo na nekoliko jezika uključujući engleski, španski, češki i njemački.
"Volkswagen ima dugu tradiciju demokratizacije tehnologije. Integrisanjem ChatGPT-a u govornog asistenta sada nudimo priliku vozačima da koriste vještačku inteligenciju na dnevnoj bazi, što pokazuje koliko su naši proizvodi inovativni", izjavio je Kai Grünitz, šef tehničkog razvoja u Volkswagenu.
Iako će biti brige za privatnost i sigurnost, iz Volkswagena kažu da ChatGPT "ni u jednom trenutku nema pristup podacima vozila", dok se informacije šalju anonimno ChatGPT-u samo ako Volkswagenov sistem ne može odgovoriti na upit. Njemačka kompanija je dodala da se pitanja i odgovori automatski uklanjaju kako bi informacije ostale privatne i povjerljive.