Njemačka kompanija od samog početka želi istaći da pickup sadrži "čisti Volkswagenov DNK" te da nije zapravo Fordov Ranger s VW značkom.
Amarok zaista izgleda značajno drugačije iako dijeli neke panele karoserije s Rangerom. Kako bi se smanjili troškovi, vjerovatno će imati ista vratai bočne retrovizore, dok je poklopac motora, prednji blatobrani, svjelta i rešetka hladnjaka drugačiji.
Baš kao i Ranger, Amarok je pokazan s plastičnim zaštitama karoserije oko lukova točkova kako bi se naglasila njegova mogućnost da se kreće po svim terenima. Čini se i da ima LED traku naprijed kao i drugi noviji modeli giganta iz Wolfsburga. Krov je prilično interesantan jer osim nosača posjeduje i dodatna svjetla kojih još uvijek nema na Rangeru.
Stiče se utisak da Amarok ima nešto mišićavije lukove točkova u odnosu na Ranger, osim ako detalji na skicama nisu pretjerani. Stražnji dio nije prikazan na renderima, ali se očekuje isti oblik svjetala s drugačijim grafikama.
Volkswagenov komercijalni odjel je prvi put pokazao unutrašnjost gdje na centralnoj konzoli dominira ekran osjetljiv na dodir oblikovan u portret mod. Tu karakteristiku također dijeli s Rangerom. Ipak, prisutne su i neke fizičke kontrole ispod infotainment sistema koje se razliku u odnosu na one u Rangeru. Malih promjena zaista ima mnogo.
Što se tiče pogona, mogu se očekivati isti benzinski i dizelski motori, uključujući i V6 dizel koji Ford ugrađuje u Ranger. Prerano je reći da li će se u ponudi naći i benzinski V6 za potencijalni Amarok R.
Amarok je prisutan već 11 godina na tržištu, a prodan je u više od 800.000 prijmjeraka. Naredna generacija stiže 2022. godine te će se proizvoditi u Južnoj Africi i Argentini. Prodavat će se u Evropi od kraja naredne godine, no u Hannoveru se više neće proizvoditi jer je postrojenje modificiranu za proizvodnju ID. Buzz električnog kombija.