Tayron je manji od Touarega, ali veći od Tiguana. Njemačka kompanija od danas prima narudžbe, dok cijena osnovnog modela iznosi 45.475 eura.
I dok novi model dijeli ime s Tayronom namijenjenim kineskom tržištu, to ipak nije isti automobil. Veoma je sličan Tiguanu L Pro sa specifikacijama za Kinu, dug je 4,8 metara, no iz Volkswagena nisu eksplicitno rekli da je baziran upravo na njemu. U Evropi se Tayron nudi u konfiguraciji s pet i sedam sjedišta, a kupci će moći računati na prtljažnik zapremine 885 litara.
Unutrašnjost je poput Tiguanove, no ima izuzetaka. Osnovni paket opreme uključuje infotainment sistem s 12,5-inčnim ekranom, trozonski klima uređaj i napredno ambijentalno osvjetljenje, kao i LED farove s "pametnim" dugim snopom, ali tu su i 17-inčne felge. Za nešto više novca će kupci dobiti matrix LED svjetla, adaptivni ovjes, chatbot, sjedišta s funkcijom masaže i Harman Kardon ozvučenje.
Tayron će u početku biti dostupan s četiri pogonske opcije, blagi hibrid sa 150 KS, hibridni dizel sa 193 KS i pogonom na sva četiri točka te dva plug-in hibrida koji razvijaju 204 i 272 KS. Nešto kasnije će ponuda biti povećana na ukupno sedam opcija.
Plug-in hibridi će imati baterije kapaciteta 19,7 kWh, koje će osiguravati više od 100 kilometara električnog dometa. S punim rezervoarom goriva, domet će iznositi gotovo 850 kilometara.
Dvije turbobencinske verzije i jeftiniji dizel stižu nešto kasnije, ali je za sve pogonske jedinice rezervisan sedmostepeni DCT mjenjač.