Na posljednjim fotografijama testnog prototipa Golfa osme generacije vidi se da u Volkswagenu, očekivano, nisu previše odstupali od skladne forme koju je sa sobom donijela sedma generacija jednog od najprodavanijih modela automobila svih vremena, ali se na novom Golfu može vidjeti nekoliko novih detalja, zaključno s većim otvorima blatobrana i nižim prednjim krajem.
Zasnovan na unaprijeđenoj MQB platformi, novi Golf će biti duži, širi i prostraniji od prethodnika, a pored trocilindarskih i četverocilindarskih turbobenzinskih motora i novorazvijenih dizelskih opcija sa sobom će prvi put donijeti i 48-voltni hibridni sistem koji će, pored smanjenja potrošnje goriva, pomoći i boljim ukupnim performansama verzija GTI i R.
Uz najavljenu električnu verziju očekuje se i "plug-in" hibridna opcija koju u Volkswagenu nude iza oznake GTE, a kupci će i dalje moći da biraju između ručnih i novorazvijenih automatskih mjenjača koji će u slučaju modela bez oznake GTI i R biti fokusirani prema što nižoj prosječnoj potrošnji goriva.
Mnogobrojna rješenja koja će se ponuditi s osmom generacijom Golfa koncern će zasigurno iskoristiti i na novim generacijama modela A3 (Audi), Leon (SEAT) i Octavia (Škoda), a prve isporuke Golfa VIII očekuju se početkom naredne godine.