
I dok će ID.2 GTI preuzeti baklju od modela Polo GTI koji uskoro odlazi u historiju, moći ID.1 GTI bi služio kao nasljednik modela Up! GTI. Najmanji član buduće GTI porodice bi bio i najpristupačniji,, što bi hatchback učinilo dostupnijim široj publici.
Član Volkswagenove uprave Kai Gunitz je za Autocar potvrdio da postoji mogućnost proizvodnje modela ID.1 GTI jer se koriste moduli MEB platforme, ali da to ovisi o nekoliko faktora među kojima je i reakcija kupaca na ovaj model.
No, spomenuo je i moguće preklapanje s nešto većim modelom ID.2 GTI, koji će se pojaviti 2026. godine.
"Imamo još ID.Every1 i ID.2all, koji će dobiti GTI verziju. Imati sve u modelu ID.1 znači da nije potrebno imati sve u modelu ID.2. Model ID.2 je veći i ima mnogo više funkcija i vrijednosti. Isto je s modelima Polo i Up!. Vidjet ćemo", rekao je Gunitz.
Čini se da će prodaja nadolazećeg modela ID.2 GTI biti ključna u odluci da li će doći do proizvodnje modela ID.1 GTI ili ne, dok Volkswagen ulazi dublje na tržište električnih vozila visokih performansi.
Uzimajući u obzir da su strogi propisi o emisiji drastično povećali troškove istraživanja i razvoja snažnih hatchback modela s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, potpuno električni ekvivalenti se ističu kao jedini način za napredak u ovom segmentu.
ID.1 i ID.2 će koristit istu MEB Entry platformu s jednim elektromotorom i pogonom na prednje točkove. U konceptu ID.Every1 je elektromotor sa 95 KS, no ID.2all koncept je imao mnogo snažniji elektromotor s 231 KS. Snažnija verzija se čini sjajnim rješenjem za mali i lagani ID.1 GTI, jer bi ga transformisala u "džepnu raketu".
Osim dodatne snage, Volkswagenovi inženjeri bi mogli dodati diferencijal s ograničenim proklizavanjem, krući ovjes i moćnije kočnice, ali i poboljšati njegove vozne osobine.
Verzija modela ID.1 fokusirana na performanse dobila bi sportski redizajn, a modifikacije bi mogle uključivati novi set felgi, više sportske branike, dublje pragove, stražnji spojler i GTI oznake.