Volvo je svoj novi plan za američko tržište simbolično predstavio na sajmu automobila u Los Angelesu, gdje je predstavljen i potpuno novi SUV model XC90, kao i novi V60 Cross Country model. Švedska je kompanije uvjerena da može preokretnuti desetogodišnji trend pada prodaje na tržištu Sjedinjenih Američkih Država. Srednjeročni plan je godišnja prodaja oko 100.000 vozila, dok bi, poređenja radi, ova godina trebala završiti sa 60.000 prodatih vozila. Rast prodajnih rezultata u SAD-u, trebao bi pratiti jak rast prodaje na tržištima Zapadne Evrope i Kine.
"Volvo želi ostati u SAD-u. I ne samo ostati, već i profitirati. Imamo plan i implementirat ćemo ga. Već smo ranije prodavali preko 100.000 vozila na ovom tržištu. Naš je prvi cilj vratiti se na taj nivo, a vremenom ga i nadmašiti.“ - izjavio je Håkan Samuelsson, predsjednik Volvo Cars kompanije.
Volvo plan obnove na tržištu SAD-a ima pet elemenata, a to su: -Kompletno osvježenje modelske ponude u sljedećih pet godina, koje počinje sa novim XC90 i V60 Cross Country modelima. -Jačanje svjesnosti o brendu kroz udvostručavanje budžeta za marketing aktivnosti. -Fokus na razvoju dilerske mreže i prateće infrastrukture u cilju podrške razvoja brenda. -Fokus na glavnim vrijednostima brenda u cilju osiguranja premium pozicije. Investiranje u kvalitet servisnih operacija.
Ovaj plan obnove implementirat će novi menadžerski tim, koji je već u funkciji. Naglasit će ga i dolazak nekoliko novih tehnologija, kao što je Drive-E porodica jakih i ekološki prihvatljivih motora, inovativne sigurnosne tehnologije i mogućnosti povezivanja.
Novi XC90 u Los Angelesu
Američka publika je po prvi put dobila uvid u novu generaciju popularnog SUV modela XC90. To je vizuelno upadljiv i premium kvalitetan SUV sa sedam sjedišta, koji nudi vrhunske sigurnosne karakteristike, modernu pogonsku tehnologiju i beskompromisnu kombinaciju snage i efikasnosti. Novi XC90 obilježava novo poglavlje u istoriji Volva, jer predstavlja novi dizajnerski jezik i tehnološke prednosti nove SPA platforme.
Svjetska premijera Volva V60 Cross Country u Los Angelesu
Na sajmu u Los Angelesu, Volvo je priredio premijeru dugoočekivane Cross Country verzije karavanskog modela V60.
U odnosu na standardni V60, Cross Country verziju krasi povećan razmak od tla od 65 mm. Opremljen je i velikim 18-inčnim ili 19-inčnim točkovima i gumama visokog profila, što uz neizostavne estetske vrijednosti nudi naglašenu udobnost i nesmetano savladavanje kako visokih trotoara, tako i makadamskih cesta.
V60 Cross Country prvo stiže u Sjedinjene Američke Države i Kanadu, gdje će biti dostupan sa dobro poznatim petocilindarskim benzincem sa 250 KS, uparenim sa automatskim mjenjačem i pogonom na sve točkove.
U ostatku svijeta, početkom 2015. godine, V60 Cross Country će biti dostupan sa novom porodicom Drive-E četverocilindarskih benzinaca i dizelaša, koji će pokretati prednje točkove, dok će petocilindarski D4 dizelaš pokretati sva četiri točka.
Cross Country brend ima dugačko i istaknuto nasljeđe. Volvo je prvi premium proizvođač automobila, koji je 1997. godine svom karavanskom modelu V70, ponudio all-road mogućnosti i suptilan off-road stajling, čime je stvorio potpuno novo iskustvo vožnje, koje je javnost odlično prihvatila.