I u Volvu smatraju da se vrijeme klasičnih limuzina i karavana neumitno bliži kraju, jer se sve više kupaca odlučuje za crossovere i SUV-ove.
Podstaknuti činjenicom da 75 posto od njihove ukupne prodaje čine manji i veći SUV-ovi, u švedskoj automobilskoj kompaniji koja posluje pod okriljem kineske kompanije Geely spremaju se da prošire ponudu modela s oznakom XC i istovremeno iz ponude povuku pojedine trovolumenske i karavanske modele iz Serija S i V.
Prvi čovjek švedske kompanije Håkan Samuelsson obećao je da će Volvo u ponudi i dalje imati klasične limuzine i karavane, ali će ih zbog smanjene potražnje biti znatno manje.
Uz najavljenu potpunu elektrifikaciju do kraja decenije, ljubiteljima podignutih automobila Volvo će uskoro ponuditi najmanji model XC20, a u Göteborgu se i dalje razmišlja o ranije spomenutoj SUV perjanici koja bi se krila iza oznake XC100 i bila švedski odgovor na BMW X7.