Kamioni neće biti u potpunosti bez vozača, ali će se koristiti autopilot na javnim cestama. Waymo s udružio sa logističkim timom sestrinske kompanije Google kako bi razvio tehnologiju i integrisao je u operacije prijevoza u mreži fabrika, distribucijskih centara, luka i terminala. Atlanta je savršeno okruženje za ovaj tip testiranja, jer je ona jedan od najvećih logističkih centara.
Waymo je počeo testirati autonomnu tehnologiju na kamionima klase 8 još prošle godine u Californiji i Arizoni. U januaru je kompanija u Atlanti počela koristiti samovozeće automobile za mapiranje i testiranje na javnim cestama. Googleovi centri za podatke se nalaze u Atlanti od 2003. godine, tako da je nova faza testiranja kompanijinih kamiona logičan naredni korak.
Kamioni koriste iste senzore kao i automobili, ali i isti softver za autonomnu vožnju pomoću kojeg su se putnički automobili Arizonom kretali bez vozača. Waymo planira uvesti eksperimentalni samovozeći javni prijevoz u Phoenixu ove godine.
Waymo slijedi rivala, a to je Uber, koji je saopćio da njegovi samovozeći kamioni obavljaju dostave u Arizoni. Ti kamioni se kreću potpuno autonomno, a vozač preuzima kontrolu tokom posljednjih kilometara do destinacije.
Recimo i da Waymo nije jedina kompanija koja koristi samovozeće kamione za prijevoz tereta, jer je tu i kompanija Embark koja dostavlja frižidere imeđu Južne Californije i Teksasa od kraja 2017. godine.