Zahvaljujući modelu SU7
54

Xiaomi u trećem kvartalu ostvario prihod od 1,17 milijardi eura od svog biznisa s električnim vozilima

Piše: D. B.
Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE
Kompanija Xiaomi je saopćila da je u trećem kvartalu 2024. godine od svog biznisa s električnim automobilima ostvarila prihod od 1,17 milijardi eura.

Riječ je o povećanju od 52,1 posto u odnosu na drugi kvartal godine, a rast prihoda se uveliko pripisuje uspješnim plasiranjem na tržište Xiaomi SU7 serije električnih automobila, kao i njihovoj isporuci.

Xiaomi je isporučio 39.790 primjeraka modela SU7 između jula i septembra, čime je ukupan broj povećan na 67.157 vozila od lansiranja 28. marta. Ove brojke su sada još veće.

SU7 serija se sastoji od tri verzije, a to su Standard, Pro i Max. Brzo je privukla kupce na kineskom tržištu električnih vozila, a prosječna prodajna cijena modela SU7 u trećem kvartalu iznosila je oko 29.600 eura. To je povećanje od 4,4 posto u odnosu na drugi kvartal te je rezultat rastuće popularnosti skupljih modela Pro i Max.

Uprkos impresivnom prihodu, Xiaomijev biznis s električnim automobilima još uvijek je u ranoj fazi i trenutno posluje s gubitkom. Kompanija je prijavila prilagođeni neto gubitak od 186 miliona eura, ali ostaje optimistična kada je riječ o njenom odjelu za električna vozila. Osnivač, predsjednik i direktor Lei Jun je najavio isporuku 130.000 primjeraka modela SU7 do kraja 2024. godine.

Xiaomijev uspjeh s električnim vozilima može se pripisati nekoliko faktora. Kompanija je iskoristila sjajnu reputaciju brenda i lojalnu bazu kupaca kako bi stekla uporište na konkurentnom tržištu električnih vozila. S tako velikom bazom kupaca, Xiaomi se jednostavno fokusirao na razvoj električnih i tehnološki naprednih vozila visoke kvalitete, koja prodaje po konkurentnim cijenama.

Međutim, nije bez konkurencije, jer su tu poznati proizvođači i drugi startupi koji proizvode električna vozila. Kompanije kao što su XPeng i Nio već imaju snažno prisustvo na kineskom tržištu. XPeng je prijavio gotovo milijardu eura prihoda u drugom kvartalu, a Nio 2,16 milijardi eura. Obje kompanije će uskoro objaviti rezultate za treći kvartal.

Xiaomi ima bogatu historiju inovacija i dubokog razumijevanja potrošačke tehnologije. S njegovom rastućom ponudom električnih vozila i ambicioznim prodajnim ciljevima, ova kompanija je vrijedna praćenja. Do 30. septembra je Xiaomi imao 127 salona u 38 gradova širom Kine, a taj broj i dalje raste.