Komentari (41)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Fićo legenda. Tako mali auto, a tako velika pojava.
Legenda koja ne na žalost koštala života moja nane. Povezli smo moju nanu u ovoj konzervi jednog ljetnog dana, usijala se od vrućine. Žena je tog dana doživjela moždani udar . Nikad sebi nismo mogli oprostiti zbog toga.
Simbol svega lepog u Jugi... Mali, skroman, siromasan - a opet neizmerno veseo i sretan.
Imao sam jednog 750. Crveni. Boje 110 N. Ofarban. Jedno najbolje doba moga života. Pred sami rat 1992. Vozio sam ga nizbrdicom 122 km/h. Po ravnom akcelerirao. Imao paljenje 1 ( zub ) naprijed. Bila su to jeftina i fina vremena.
Kakva Država takvo i auto!!,, YUGO MOJA TUGO!!,,
Nemojte lagati mlade i idealizirati ovu konzervu koja je bila sve samo ne pouzdan, siguran udoban automobil.
Nekvalitetan, neudoban, opasan po zivot auto. Koloko je samo ljudskih zivota odnio u relativno malim udesima. Tko je vozio ficu, moze voziti sta hoce, jer to je bila cista fizika
Veoma los, spor, nekvalitetan automobil.Licno samo polagao na njemu, na srecu, nisam ga imao. Jednom se vozio 15o km i to na prednjem sjedistu, 2 dana spavao od umora. Uz jaxi start obavezno pucala prirubnica i ispadala poluosovina. Simbol patnje i teskog radnickog zivota.
Prije cijela cetveroclana porodica sa dvoje djece isla na more u fici a danas kazu treba nam SUV.
Citajuci komentare strucnjaka....ovih sdaovaca pa ovo je svemirski brod titin bio .....pokazali su nam sta mogu uraditi za 30tak godina i koliko nas mogu unazadit
Za 2.5 Plate ga kupio! Juga je bila država a ne ovo, za 30 godina Tito izgradi Koševo, Grbavicu, Hrasno, Č Vilu, Otoku, Alipašino, Dobrinju.! A tek Energoinvest, UNIS, Zrak, Pretis, TAS, Famos, TAS, Šipad, Hidrogradnja, Ključ, Alhos, Vaso Miskin, UPI, EHOS, Robne kuće..
Nisam znao da je bio tako skup, 50 prosjecnih plata
Mislim (ako se dobro sjecam) da ga je otac kupio na kredit na 5 godina, a iskreno nije mu bila neka (radnicka) plata! Ako je rata kredita bila 1/3 plate onda je kalkulativno trebalo 20 cijelih plata za kupovinu...
Fico je legendarbi nesalomljivi mali auto koji je bio jednostavan i relativno jeftin za odrzavanje.Iako je radjen po Italijanskoj licenci ipak je ikona ex YU automobilske industrije.
Divna priča o legendi na kojoj sam i ja naučio voziti! Vežu me mnoge lijepe uspomene iz djetinjstva za Fiću.
Par puta godisnje je dolazio i cirkus sa "zidom smrti", sto je bilo nesto kao ogromno bure na kojem su "fico" i motociklisti vozili po unutrasnjem zidu u krug do vrha a gledaoci stajali na ivici i gledali https://www.youtube.com/watch?v=lCuyt3yZtKk&t=218s
Nije mogao preci ni 100 KM a da se ne pokvari
Netocno, ja sam ga vozio bez kvara mjesecima, jedino sa pobjego jednom sa Jahorine kad je poceo snijeg da ne zaglavim
Jedini ozbiljan kvar na Fii je mogao biti talozvani gumigeling. Zijeniš ga sam i pičiš dalje.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
"Za novu Zastavu 750 trebalo je izdvojiti skoro 50 prosječnih tadašnjih plata" dovoljno govori o tom vremenu
Nije istina!
Ko ga je vozio sa otvorenim poklopcem za motor, znalo se da je opasan tip što živi na ivici :)) Kao mali sa ocem sam kraj Doma sindikata gledao utrku kroz Sarajevo, Đani Šverko, Fadil Kadić, Goran Štrok su bili naši Niki Lauda, Emerson Fitipaldi, Nelson Pike..
Pike jes to ti
Dobar bio za one od metar i žilet !