Toyota je bez problema i drame stigla do svoje prve dugo očekivane pobjede u generalnom poretku na prilično mirnom 86. izdanju trke izdržljivosti 24 sata Le Mansa, što je bilo očekivano zbog najmanje dva razloga. Prvi razlog leži u činjenici da je Toyota ove sezone ostala jedina tvornička ekipa u WEC-u (World Endurance Championship) u najsnažnijoj hibridnoj LMP1 kategoriji, a drugi razlog je direktno vezan za prvi: bez prave konkurencije u Toyoti su se (umjesto bavljenja performansama) maksimalno mogli posvetiti detaljima koji utječu na pouzdanost njihovih automobila, što im je na kraju donijelo prva dva mjesta na podijumu.
Uvodne priče iz njihovog PR odjela u kojima su uoči trke naglašavali kako na Le Mansu neće imati prostora za opuštanje, jer im s prikazanim performansama na treninzima opasno prijete konvencionalni LMP1 automobili nekoliko privatnih ekipa, pokazale su se potpuno neosnovanim, što je u izjavi prije početka trke jednom rečenicom možda najbolje pojasnio vozač ekipe Rebellion Racing André Lotterer: „U poređenju s našim konvencionalnim LMP1 automobilima hibridni LMP1 automobili su s drugog planeta.“ Zbog greške u drugom zavoju na samom početku trke Lotterer i njegove kolege ove godine na kraju nisu stigli do podijuma, jer je na trećem mjestu u generalnom poretku završio njihov drugi automobil koji su dijelili Thomas Laurent, Mathias Beche i Gustavo Menezes.
Najviše krugova (388) na stazi de la Sarthe, na kojoj ovaj put nije bilo kiše (i drame koju sa sobom donosi), „zatvorila“ je hibridna LMP1 Toyota sa startnim brojem 8 koju su dijelili Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima i Fernando Alonso. S dva kruga zaostatka do drugog mjesta stigla je Toyota broj 7 (Mike Conway, Kamui Kobayashi i Jose Maria Lopez).
Pored Toyote najviše razloga za zadovoljstvo definitivno imaju u Porscheu koji ovog mjeseca slavi svoj 70. rođendan, jer su njihovi automobili (911 RSR) osvojili prva mjesta u klasama LMGTE Pro i LMGTE Am. Pobjednički „Pink Pig“ GT Pro 911 RSR, u retro boji koja je 1971. godine na Le Mansu krasila model 917/20, vozili su Michael Christensen, Kevin Estre i Laurens Vanthoor, a najbrži u klasi „amatera“ bio je 911 RSR iz (definitivno najveselije) ekipe Dempsey-Proton Racing koji je iza sebe uspio zadržati dva Ferrarija 488 GTE.
Nakon bespoštedne borbe s tvorničkim Porscheom 911 (u bojama Rothmansa) u Fordu su se nakon svega morali zadovoljiti trećim mjestom u klasi. Zbog pravila BoP-a (Balance of Performance) ili bilo čega drugog, najmanje razloga za zadovoljstvo vjerovatno će imati u tvorničkoj ekipi Aston Martina čija su dva nova automobila (Vantage AMR) trku završila daleko ispod očekivanog u klasi LMGTE Pro. Jedan od dva tvornička BMW-a M8 GTE koji su se ove godine vratili u WEC i na Le Mans (da uče) na kraju je stigao do 12. mjesta u klasi.
Prvo mjesto u klasi LMP2 osvojila je ekipa G-Drive Racing, a nama ostaje da se nadamo kako će drugo izdanje legendarne trke 24 sata Le Mansa, koja se u čudnom kalendaru WEC supersezone 2018/2019. vozi dva puta, biti mnogo uzbudljivije.