"Zadovoljni smo ostvarenim rezultatima, naročito uzmemo li u obzir pad prodaje novih automobila u BiH. Nissan je, dakle, u uslovima loše ekonomske i tržišne situacije uspio povećati tržišni udio, a razlog za to su nekonvencionalni i maksimalno kvalitetni automobili, koji su očigledno pogodili ukus domaćih kupaca. U ovoj godini očekujemo nastavak dobrih rezultata, prvenstveno zahvaljujući obnovljenoj gami planetarno popularnih crossover modela, na čelu sa modelima novi Qashqai i novi X-Trail“ - izjavio je gospodin Branko Grković, komercijalni direktor Nissana za Bosnu i Hercegovinu.
Nissan svoj globalni uspjeh bazira na specifičnim crossover modelima, koji se suprotstavljaju tradicionalnom poimanju automobila. Čini se da i bh. kupci Nissana razmišljaju isto, jer je najprodavaniji Nissanov model u BiH u godini iza nas bio novi kompaktni crossover Qashqai, koji čini 56 posto ukupne prodaje Nissana u BiH.
Inače Nissan je u prošlog godini širom svijeta isporučio rekordnih 5.310.064 vozila, što predstavlja porast od 4,1 % u odnosu na prethodnu 2013. godinu. Naročit rast prodaje zabilježen je u Evropi, a najveće tržište je ono Velike Britanije.