Naravno, aerodrom u Frankfurtu nije zapravo groblje aviona, nego su na njemu barem trenutno parkirani Lufthansini avioni, a kompanija je čak iskoristila i pistu kako bi parkirala neke svoje veće avione.
U proteklih meseec dana je bilo mnogo iznenađenja u industriji avijacije, prvobitno su letovi otkazivani, a sada većina linija nije operativna. Zbog ove situacije uzrokovane pandemojom koronavirusa aviokompanije se suočavaju s velikim izazovom. Problem nastaje kada je većina flote na jednoj lokaciji.
British Airways je tokom štrajka pilota prošle godine imao neke od svojih aviona na zapadnoj obali SAD-a, no, Lufthansina situacija ranije nije zabilježena. Prizemljeni avioni su problem za industriju avijacije. Broj letova je drastično opao pa čak i na najprometnijim svjetskim aerodromima. U Frankfurtu su u potpunosti zatvorene dvije piste, ali se aerodrom i dalje može nositi s preostalim saobraćajem.
Kada će se situacija poboljšati, zasad nije poznato. Lufthansa nije optimistična da će se to dogoditi uskoro, a direktor Austrian Airlinesa je rekao da će se potražnja za avionskim kartama vratiti na nivo prije pandemije tek za tri godine.