Vodeće ime u građenju i pozicioniranju vrhunskih svjetskih brandova, autorica bestsellera i direktorica TEDx San Diego, za Branding konferenciju je pripremila inspirativno i kreativno predavanje na temu “What Great Brands Do”.
Vizionarskim i kreativnim ličnim pristupom, Denise je već odavno postala najtraženija na respektabilnim konferencijama, radionicama i prezentacijama biznis liderima iz različitih industrija širom svijeta. Iza sebe ima iskustvo od 25 godina u kreiranju i vođenju svjetskih brandova kao što su Sony, Burger King, Land Rover, Oakley, Frito-Lay, a jedan od razloga zbog kojih se odlučila za dolazak u Sarajevo je želja da se upozna sa veoma dinamičnim i nepredvidivim tržištem našeg regiona.
Autorica je bestsellera "Šta rade vrhunski brandovi: Sedam principa za građenje brandova koji izdvajaju najbolje iz mase" (Jossey-Bass), te kontinuirano doprinosi publikacijama kao što su Harvard Business Review, Forbes i mnogim drugim.
Denise je brand direktorica TEDx San Diego, programa koji je kreiran da bi pomogao razvoj zajednice, organizirajući inspirativna i kreativna predavanja na kojima govornici različitih branši iz cijelog svijeta prenose svoja iskustva i prezentiraju "ideje vrijedne širenja".
Za sve domaće ali i regionalne stručnjake iz oblasti brandinga, komunikacija i marketinga predavanje Denise Lee Yohn će biti jedinstvena prilika da iz njenog neprocjenjivog iskustva i kreativnih ideja primjene dio i na svoj biznis.
Stoga, ne zaboravite. Early bird prijave su u toku. Požurite i rezervišite svoje mjesto na Branding konferenciji. Za više informacija o kotizacijama i programu saznajte na www.branding.ba.
Branding konferencija će se održati 12. juna 2015. godine u Vijećnici u Sarajevu.