Sarajevo i ovog juna postaje regionalni centar diskusije na temu brendinga i komunikacija. "Mind Your Brand" slogan je šeste Branding konferencije, koja će se održati 3. juna u My FACE-u, čime nagovještava iznimno zanimljiv sadržaj i vrhunske predavače.
Već smo navikli da Branding konferencija dovodi eminentne eksperte iz oblasti brendinga i marketinga, što potvrđuje i ovogodišnjim programom. Dolazak eksperta svjetskog renomea iz oblasti neuromarketinga Thomasa Trautmanna sigurno će privući veliku pažnju stručne javnosti. Gospodin Trautmann je partner u kompaniji SalesBrain, pioniru i lideru u ovoj oblasti.
Očekuju nas vrlo interesantna predavanja i panel diskusije ostalih eksperata kao što su: Špela Oblak - CEO LUNA TBWA, Slovenija, Damir Ciglar - CEO Imago, Hrvatska, Edin Mehić - CEO Kolektiv, BiH, Amina Karić - Vice President of Operations, Authority Partners, BiH, Haris Memić - CEO Dev Logic, BiH, Milad Čerkić - Osnivač kompanije Atlantbh BiH, Sanja Milinović - direktor odjela za direktni nastup na tržištu Hrvatski Telecom, Minka Gazibara - CEO Studio Marketing, BiH, Igor Štefanec - Corporate Communications Manager Ikea Hrvatska, Elma Pašić - CEO GFK, BiH.
"Sloganom konferencije "Mind Your Brand" šaljemo jasnu poruku da vodite računa o svom brendu. Fokus mora biti na konstantnom razvoju i unapređivanju pozicije u svijesti potrošača. Pri tome brandovi moraju ostati dosljedni vrijednostima iza kojih stoje, a u isto vrijeme biti dovoljno zanimljivi i stalno nuditi više od očekivanog. Samo investiranjem u inoviranje brenda i održavanje interakcije s tržištem možete osvojiti nove i iznova zadiviti lojalne potrošače", istakla je Vesna Beganović, Founder & CEO agencije Via Media.
Za više informacija o programu, predavačima, kao i Early Bird prijavama saznajte na www.branding.ba