Branding konferencija 06: Trik koji je povećao prodaju Cedevite ili zašto su brendovi bogovi modernog doba
Gost iz Hrvatske dotakao se onoga što najbolje zna - dizajniranja ambalaža u kojima počivaju razni proizvodi, te utjecaj njihovog izgleda na prodaju.
"Istraživanja su pokazala da ljudi jednako reaguju na religijske slike i na logotipe brendova kao sto je Coca-Cola. Brend je božanstvo, brendovi su božanstva modernog vremena. A šta su onda brend menadžeri? ", rekao je Dean Vranić na početku svoga izlaganja, dodatno objašnjavajući njihovu ulogu.
On je opisujući značaj izgleda ambalaža proizvoda podsjetio kako moderni tržni centri uglavnom izgledaju kao da su namjerno dizajnirani da u moru proizvoda zbune potrošače.
"Kada bi vanzemaljac došao na Zemlju bio bi uvjeren da su police u marketima napravljene da zbunjuju ljude. Ambalaže bi trebale imati upravo suprotan efekat - da kupcu odagnaju svaku sumnju da je upravo ona taj proizvod što njemu treba", objasnio je Vranić.
On je istakao kako vlasnici kompanija nipošto ne bi smjeli dizajniranju ambalaža pristupiti kao umjetnosti.
"Svemir jedne ambalaže je biti rame uz rame sa desecima sličnih proizvoda u tržnim centrima. Sav trud dizajniranja ima samo jednu svrhu, a to je prodati proizvod!", naglasio je direktor agencije Imago.
Imago je ime koje stoji iza posljednjeg dizajna vrećica soka Cedevita, nakon čije je prezentacije prodaja ovog hrvatskog brenda skočila za 24 posto.
"Treba povećati primjetnost ambalaže. Primjer na Cedeviti je da njena vrećica danas stoji na vidljivom mjestu dok se nosi kroz kafić. Mi smo napravili varijantu vreciće koja se stavi na slamku, a ona je do tada stajala neprimjetno na tacni", prisjetio se Vranić.