Komentari (20)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ocito da nece, jer cijene el-auta su 30-40% vece nego od tradicionalnih. Ne koristi se svaka litium baterija za auto... Samo broj prodanih mobitela u svijetu je 1,4 milijarde godisnje, a svakom treba baterija.. Plus laptopovi, eletricna bicikla, romobili, mopedi..
Farsa, baterije u romobilima, telefonima i drugim el. uredjajima ne mogu izdrzati god, dvije tri maximalno ako ne koristis svakodnevno, tjeraju nas na kozumizam, na potrosnju, zakonom bi trebalo obavezati garanciju na skupe uredzaje do 5 god min.
Hoće, ali ne za 98%. Ne radi se ovdje samo o bateriji i elektromotoru već o drugačijim materijalima, kompozitima kako bi automobil bio lakši a čvršći, raznim elektronskim pomagalima za sigurnost i optimalno korištenje baterije i snage motora itd. itd. Nije to po principu "...stavi elektromotor u Golfa 2, bateriju u prtljažnik i vozi za cenera mjesečno...".
1kWh bi kod Applea koštao milion dolara koliko traže majušnu bateriju za telefon.
Pa kad se potražnja poveća, kako se cijena spasti?
Veća serijska proizvodnja daje niže cijene.
I sve iz teksta je tačno ako ne izmisle novu tehnologiju baterija. Litij-ion baterije su na samom vrhu i nit će im cijena više padati nit će im se kapacitet povećavati. Provjerite npr aluminijum-zrak baterije..
kako je SDA na vlasti kod nas skocile cjene u zadnjih 30 godina