Federalna administracija za avijaciju (FAA) je saopćila da je tokom simulacija otkrila nešto što predstavlja "potencijalni rizik", ali detalji o tome zasad nisu saopćeni. Podsjetimo, Boeingov najprodavaniji avion je prizemljen u martu nakon dvije katastrofalne nesreće.
Kompanija nadograđuje softver aviona protiv gubitka brzine koji je u fokusu istražitelja nesreća.
Prošlog mjeseca je FAA najavio da bi mogao odobriti Boeingove promjene na avionu 737 Max krajem juna, a to bi značilo da bi testni letovi mogli započeti početkom jula. U početku je postojala nada da će se flota aviona 737 Max vratiti u službu tokom ljeta, no taj rok je pomjeren čak i prije najnovijih informacija o potencijalnom riziku.
Reuters javlja da je tokom simulacije aktiviran sistem za sprečavanje gubitka brzine te da mu je bilo potrebno duže nego je očekivano da uspostavi kontrolu. Drugi izvori tvrde da je problem vezan za problem s kompjuterom aviona, odnosno procesorom koji navodno nema dovoljan kapacitet.
Boeing je saopćio da radi na povratku aviona u službu te da vjeruje da će softverska nadogradnja riješiti problem, no FAA će provjeriti da li se radi o hardverskom problemu. Ako FAA bude nezadovoljan sofrverom, možda će biti potrebno zamijeniti mikroprocesor, a to znači da će avioni ostati prizemljeni još mjesecima.
Avion Ethiopian Airlinesa je pao u martu, a pet mjeseci kasnije je isti model aviona u vlasništvu kompanije Lion Air završio u moru.