Ferrarijev "propinjući konj" je tokom prošle godine u kategoriji Indeks snage brenda - BSI povećao svoj skor za tri poena, sa 91,5 na 94,8 od mogućih 100, pretekavši McDonalds, Coca-Colu, Lego i Disney, navodi se u izvještaju objavljenom na internetskoj stranici kompanije Brand Finance, koja mjeri vrijednost 500 najvećih svjetskih robnih marki.
Velikan među automobilskim brendovima je posljednji put ponio titulu najmoćnijeg svjetskog brenda 2014. godine.
"Kao najkvalitetniji svjetski proizvođač luksuznih vozila, Ferrari ima neusporedivi nivo prepoznatljivosti brenda, koji podržava izvrsnost dizajna i inovacija. Logotip propetog konja je savršeni simbol snage i vitalnosti brenda, koji planira nove modele i dopire izvan autoindustrije", naveo je David Haigh, generalni direktor kompanije Brand Finance, prenosi Al Jazeera.
Kada je riječ o vrijednosti brenda, na čelu liste nalazi se američki internet trgovac Amazon, s iznosom 187,9 milijardi dolara (rast od 24,6 posto u odnosu na 2018.), drugi je Apple sa 153,6 milijardi dolara (5,0 posto), a treći Google sa 142,7 milijardi dolara (18,1 posto).
Microsoft se popeo sa šeste na četvrtu poziciju, s vrijednošću brenda od 119,6 milijardi dolara (47,4 posto), potisnuvši Samsung na peto mjesto.
Vrijednost brenda ovog južnokorejskog tehnološkog giganta je smanjena za 1,1 procent, na 91,3 milijarde dolara.
Vrijedan spomena je skok kineskog Huaweija koji se, s rastom vrijednost brenda od 63,7 posto, na približno 62,3 milijarde dolara, probio sa prošlogodišnjeg 25. mjesta na 12. poziciju.