Komentari (114)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Treba uzeti u obzir da građani Beča koji ne posjeduju godišnju voznu kartu, za vožnju bilo kojim vidom prevoza kupe kartu, dok kod nas nije slučaj, uz najčešći izgovor, izlazim na sljedećoj. Te da su u Beču kazne za ne posjedovanje iste, daleko skuplje u odnosu na Sarajevo. Neposjedovanje validne karte, u Beču se naplaćuje 300, dok u Sarajevu, u tramvaju 26,70 KM.
Samo sto te prije uhvate u Sarajevu bez karte nego u Becu.
@slobodagovora1 Haj ti druže pješke..
PRIKAŽI ODGOVORE (8)
Cijena karte u Beogradu je 50 din, okvirno 0,90 KM. Kod nas je 1,80 KM. Duplo. Da ne govorimo da kod nas ne vrijedi za presjedanja u trajanju od 90 minuta. Naravno da je kod nas skupo. Usluga još uvijek nije kvalitetna kao u jednom Beču mada se sada popravlja sa novim tramvajima i trolama, ali tu su još uvijek stara stajališta i mnogi drugi nedostaci. Također karta za 1 stanicu košta isto kao karta za cijelu relaciju Baščaršija - Ilidža što motiviše ljude da šveraju.
Nista se ne popravlja. Bacanje prasine u oci ljudima koji se voze autom pa gledaju i kazu, vau sto su lijepi. Rukohvati na visini od 2m. Nit se ja pendav mogu uhvatiti niti stare nane i dede. Jos je guzva veca i ceka se i po 15 minuta.
Definitvno nas dwru cijenama karti, a prevoze ko stoku jer je sve krcato zbog ne redovnih linija!
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
meni nije jasno zašto malo sarajevo poredite sa bečom?
Al zasto nekazu da pojedinacna kartu u Becu u samo jednom pravcu kosta 2,80 Eura i ako te uhvate brz karte 150eura sto je jako skupo. Cilj im je da natjeraju sve da uzmu godisnju kartu i cak i one sto ce je koristiti samo par puta mjesecno.
Dovoljno je reci da je GRAS dobio tuzbu tesku 300 miliona KM i da se odrekla te tuzbe. Cijenu karte ne odredjuje GRAS vec kantonalna vlada. Ako cete vec porediti Bec i Sarajevo, onda probajte ubaciti razliku u strukturama - u Becu mogu lagano nabaviti autobuse i tramvaje, dok kod nas mora ici preko javnih nabavki gdje Centrotrans obori tender i to traje dovijeka.
A kako bi direktori Grasa inače izgradili vikendice.
Pa ovi iz Kliksa. Nisu niti bili ovamo objavili. Koliko ovo u Austriji. Da ova njihova godišnja karta. Da ona tamo kod njih košta. Oni su samo bili ovamo objavili. Koliko ovo u Sarajevu. Da ona ovamo košta. Tako da mi sada ovo ne znamo. Koliko je tamo.
Mi nismo Beć a ni Austrija i to je to.Zasto su takve cijene treba detaljno analizirati, a ne samo dati takvu informaciju ono površno.Ne kažem ni da su visoke a ni niske ,ali je glupo porediti uređenu državu sa ovom našom zonom sumraka.
u Sarajevu besplatna karta nije opravdana, kad su nepouzdani
Najskuplja godisnja karta u Sarajevu bi trebala kostati 365 KM (marka dnevno) za sve vrste prevoza. Ukinuti zone. Kakve zone. Od El-Idze do Vijecnice 10 kilometara.
Treba malo otići dalje od našeg velegrada pa vidjet gdje živimo i šta plaćamo.
kod nas je malo da je karta 5000KM kad u Grasu na stolicama nema mjesta za sve uposlene. Neki neznaju ni šta rade. Onda poredite Beč sa Sarajevom grad koji je površinski 8 puta veći. kad sam čuo da u Grasu ima vise inžinjera nego sofera , a direktora i zamjenika da nepričamo , ko će to da plati malo je i Beč i Minhen.
jest kako da neee kod nas je sve opravdano sve po zakonuuuuuu
Kod nas je jeftinije ici autom nego javnim prevozom, zato i jesu onolike guzve u prometu.
Naravno da nije, ali kada je šta grasovo bilo opravdano.
Kod nas ce naplacivati i vazduh uskoro. Pazite sta vam kazemo.
A tek autobus komercijala 2.30. Pljacka od Centrotransa. Nikad nije bio skuplji javni prwvoz i onda se cudimo guzvama u saobracaju