Kompanija Google, koju su mnogi optuživali da uzima novac za oglašavanje koji bi trebao pripasti printanim medijima, priznala je da je novinarstvo u digitalnom dobu "pod pritiskom". Poručili su da imaju "zajedničku misiju" s tom industrijom koju, ističu, žele održati u budućnosti.
Ovaj tehnološki gigant saopćio je da su već radili na optimiziranju algoritama za pretraživanje kako bi prepoznali "dezinformacije", ali da sada idu korak dalje.
U prošlosti se Google suočavao s optužbama za širenje lažnih vijesti i malicioznih informacija koje su mogle utjecati na građane da glasaju za republikanskog kandidata Donalda Trumpa tokom predsjedničkih izbora u SAD-u.
Zbog toga su pokrenuli inicijativu "Disinfo Lab" u sklopu koje će koristiti kompjuterske alate i novinarski nadzor kako bi pratili širenje dezinformacija tokom izbora. Također su pokrenuli i projekt "MediaWise", između ostalog u partnerstvu s Univerzitetom Stanford koji ima za cilj pomoći mladim čitateljima da na internetu razlikuju činjenice od lažnih vijesti.
Iz kompanije Google su rekli i da će uskoro pokrenuti pretplatu na vijesti čime će korisnicima omogućiti da se pretplate na participirajuće medije koristeći svoj Google račun, kao i da upravljaju svim pretplatama na jednom mjestu.