Komentari (135)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Sve što je u interesu građana podrška.
najvece je pitanje kako je GRAS u minusu 280 miliona KM od rata pa ovamo, a nista se nije obnavljalo, ali se na sva zvona cuje kada se treba praviti pruga do Hrasnice, to kao smeta i to nije OK
Zasto da ne ? Pogledajte nove trole, ljepota se voziti... Lijepo vidjeti žute trole po gradu u oba pravca, onih stari skoro da nema.. Bravo Adnane puna podrška
Pruga vrh, tramvaj star 50 godina ne osjeti se kad ide...
Jedino svijetlo i novo što vidiš kad voziš kroz Sarajevo su ti trolejbusi. Ostalo sivilo. To i smeta najviše SDA. Da neko pokaže da može bolje i drugačije bez njih.Zato su i bili nasrnuli na Štetu svim snagama. Oni uostalom nikada praktično nisu ni pokazali da mogu išta napraviti. Sve je ostajalo na nivou priče, makete i prezentacije.
Nije ništa upitno. Tramvaj do Hrasnice i Šipa je neophodan jer se ta područja urbanizuju, imaju potencijal za razvoj i izgradnju, a u Hrasnici tramvaj treba i zbog turizma i buduće žičare na Igman. Dobrinja je davno riješena trolejbusima, nema perspektivu razvoja a izgradnja pruge bi puno koštala jer je ranije planirana trasa uništena divljom izgradnjom.
Mudri ljudi u naprednim zemljama stalno grade i unapređuju tramvajski i trolejbuski saobraćaj. Sarajevo je to uvijek radilo i mora raditi i dalje. Samo primitivcim, papcima i skorojevićima ne treba tramvaj.
69% glasova podrzava, a prvi komentari govore da se ne podrzava, hahahahahhahahahaha, glupi smo mi, kad 70% ljudi je glupo, a odrase nas akcizama, nametima itd....e moj glupi narode, zato su ispred ambasade njem. Kolone ogromne .... Hvala vam naciolastine, hvala ....
JAH eto ti " bistris " bas onako razumno !!! Ako je ikom jasno sta si htio da kazes....
pored svih zaduzenja nekakvih ovo logicno da ce svak podrzat
ta sredstva su davno potrosena iz kapitalnih rezervi. s druge strane da li je vlada kantona nasla adekvatno rijesenje za zastitu onoga sto se kupi. konkretno kako je vlada mislila osigurati vozila od vandalizma kada kupe tramvaji
Prvo oni koji su svukli GRAS u jarak,moraju u ćorku...
za razvoj saobracajne infrastrukture sam svakako.ali opravdamost izgrsdnje pruge prema hrssnici je veoma upitna.realizacija planova iz 80ih kafa je u hrasnici radilo 30 000 ljudi i sad kad radi 1000 nije opravdana.praviti ce gubitke.sve se svodi na zemljiste sadaśnje remize
Nije ništa upitno. Tramvaj do rasnice i šipa je neopodan jer se ta podrčja urbanizuju a u rasnici treba i zbog turizma i buduće žičare na Igman. Dobrinja je davno riješena trolejbusima, nema perspektivu razvoja a izgradnja pruge bi puno koštala jer je ranije planirana trasa uništena divljom izgradnjom.
Naravno da ne, kako je moguće da od preko milijardu maraka ne mogu da izdvoje 100 mil. Svakako prave prugu 3 godine znaci godisnje po cca 33mil
100% sve sto cemo kao građani imati koristi naravno. Ionako pare trose, a ovako ce bar neko imati koristi ;)
Nisam u potpunosti protiv kredita jer nam država sa parama i nije baš bajna, ali dajte molim vas napravite nešto bez kredita, previše ih dižete
U KS nije previše kredita. Naprotiv, trebalo bi ih i više jer nismo puno zaduženi. Svako pametan inrastrukturu gradi kreditima, pogotovo povoljnim bez obzira koliko ima para. Bolje je pare koristiti za otplate kredita a ne za gradnju, Tako se brže razvija i napreduje.
Ako im je buđet preko milijardu km,ni po koju cjenu se netreba zaduživat.I neka direktori neprave tri karte na isti serijski broj.(Barem je bilo)
Javni prevoz u Sarajevu je davno trebalo ukinuti. To nikada neće biti održivo jer se tu i nerođena djeca unaprijed nauče da je sasvim ok švercati se bez plaćene karte.
NABAVKA NOVIH TRAMVAJA I NOVE TRASE DO HRASNICE SU SLICNI NABAVCI RESPIRATORA SAO STO NIKO NE ISTRAZUJE...
Sta Glupi Bosnjo zna sta je Zaduzenje kad je svaki Zaduzen do grla i ne zna drugacije da zivi
@gooUser1675200652 a šta sa onima koji trguju cryptom
Odličan potez, sljedeci bi trebao biti tramvaj aerodrom-rajlovac.
A nakon toga Rajlovac Vogosca i Rajlovac prema Hadizicima... A ako bude interesa i saradnje aerodrom istočni dio pa spoj na tunel Grbavica...