I analitičare je iznenadio stabilan rast vrijednosti kompanije koja prodaje avokado, koje je odnedavno postalo omiljeno voće na kineskom tržištu, a sve zahvaljujući Instagramu. Naime, tost s avokadom omiljeni je doručak influencera.
Sjedište kompanije Calavo Growers je u sunčanoj Kaliforniji. Prvobitno je zamišljeno da bude samo distributer za avokado, ali se okrenula vlastitoj proizvodnji i pod svojim imenom prodaje avokado uzgojen u Kaliforniji i Meksiku. Njihov guacamole umak jedan je od najpoznatijih na svijetu.
Iako je osnovana 1924. godine, najveći rast prihoda bilježi zadnjih pet godina. Prema zadnjem finansijskom izvještaju u prvom ovogodišnjem kvartalu zaradili su 248 miliona dolara, i to najviše od prodaje svježih proizvoda, tačnije svježih avokada. Kompanija je pokazala veliku stabilnost prilikom prošlogodišnjih kalifornijskih požara i uragana Harvey koji je uništio većinu roda avokada. Calavo je to riješio tako što su jednostavno otkupili više avokada iz Meksika i Čilea. Direktor Lee Cole je naglasio da je budućnost kompanije svijetla.
“Potražnja je sve veća, očekujemo da ćemo ove godine prodaju veću 20 posto. Konzumacija avokada je u porastu, u SAD-u i u inostranstvu, a mi smo spremni da zadovoljimo sve potrebe kupaca”, kazao je Cole.
Očekuje se da će dionica avokada ostati stabilna idućih deset godina.