Komentari (106)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ovakav "aerodrom" imam i ja pred kućom
Dooobar hahhhahaha
Grad Bihać napreduje kao NK Jedinstvo dotakao je dno dna, grad s više makadama nego asfalta (zakrpljenog), polovično osvjetljen, ulice ostale bez drvoreda, prorijeđenog parka, centra poput stočne pijaca, bez željezničke stanice, s autobusnom iz vestern filmova, bez industrije i fabrika, bolnicom kao NOR-a, u kojem vidite svakim danom sve više umnobolnih ljudi i prosijaka na ulici, nastanjen s čoporom pasa lutalica, bez omladine koja je odselila, itd., itd. ... A vi o aerodromu 😱
divno....
Mašala, lijepo gotovo impresivno zdanje. Otvoriče se zajedno sa Trebinjskim aerodromom.
U USK gravitira 270000 stanovnika + veliki broj u dijaspori.Udljenost do ZG je ca 150 km.Taxi ili privatnici uzimaju u pravilu 100€ do tamo.ZG aerodrom je skup i za Hrvate a kamoli za nas. Mi trebamo tamo aerodrom koji bi koristili i mi i dio rs-a i sigurno pogranicni dio HR posto bi bili (nadam se)jeftiniji od ostalih.
Gdje ti nađe 270 000 stanovnika. USK-a je na zadnjem popisu imao cca 200 000 stanovnika. Nije valjda da si uzeo u obzir stanovnike iz Hrvatske ili Republike Srpske. Jučer moj komšija i žena mu iz Cazina otišli do Zagreba na avion za 150KM. Znači njih dvoje su platili po 75 KM prevoz do Zagreba. Vozač u mercedesu ih vozi maksimalno 4 iz Cazina na Zagrebački aerodrom za 150 KM, još kaže da ima svaki dan da vozi spustio bih cijenu na 120 KM.
Koliko to karta s Aerodroma Bihać do Zagreba, Sarajeva, Beča; Minhena, Kopenhagena; Bišćanima i Krajišnicima ne bi bila skupa, te koliko bi grad Bihać i USK-a trebao da subvencionira aerodrom na godišnjem nivou da bi aerodrom uopće radio. Probaj doći do informacije koliko miliona KM Tuzlanski kanton subvencionira svoj aerodrom. Može li tu skupu muziku platiti grad Bihać, u kojem radnicima kasne plate...
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
isto tako i ja bez kredita za 10 godina nista nebih mogao ostvariti...
A sa kreditom bar duplo toliko... tj. dok se god budu mogle izvlaciti pare iz budzeta.
Pisao sam o ovoj temi u više navrata i raduje me što se pojavilo još nekoliko ljudi koji su iznijeli svoje komentare s ozbiljnim, sadržajnim i racionalnim razmišljanjima na temu aerodroma u Bihaću ( kolorit, benjamin, anonimus, silence...). Kako se radi o ozbiljnom projektu milionskih ulaganja logično je da izaziva interes javnosti. Ako previdimo puko politikanstvo i stranačno-predizbodnie igrice te zanemarimo želje koje ispunjava zlatna ribica, izgradnja aerodroma je promašaj.
Aerodrom Bihać je, prema onom što pročitam i nekom logikom, predviđen kao mali aerodrom, a takvi aerodromi teško da mogu opstati na tržištu. Bilo bi dobro da se oni koji odlučuju prvo elementarno upoznaju s radom aerodroma i njegovim troškovima. Ako im je to problem neka bace pogled na kartu aerodroma u regiji i prostorom/populacijom koju "pokrivaju" pa će im biti jasnije. Naravno, mali aer. postoje u EU ali su rijetki koji opstaju na komercijalnoj osnovi. ...
Sumjam da lokalna zajednica, a i ona malo šira ima sredstva za subvencioniranje aerodroma. Bez značajnog prometa aerodrom će doći u situaciju da ga ucjenjuju avioprevoznici kako bi održavali bilo kakve linije. Previše je tu stvari u igri da bi se pojasnile u nekoliko rečenica. U konačnom raspletu avioprevoznik se povlači a aer. ostaju zaposleni i krediti za izgradnju i opremu. Primjeri su aer. Casttelon u Španiji ili Kassel u Njemačkoj s investicijama od 150 i 200 mil. eura..
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Spavas li mirno JFK aerodrome
E moji Krajišnici kako ste naivni i ne organizovani. Iz USK-a je otišao svako ko nešto zna ozbiljno raditi, ostali su samo uhljebi na budžetu, penzioneri i nesposobni bez bilo kakvog zvanja ili zanata. Naravno da će namjestiti studiju da je investicija u aerodrom isplativa i održiva. Trošit će pare još nekoliko godina i na to kupiti glasove na izborima. Na kraju možda i nađu nekog Arapa da kupi aerodrom i svu zemlju oko Une i Sane; e tad će te biti podstanari u svojoj Krajini !
Kako ne kužite? Prostru nepismenom narodu priču o ovakvoj megainvesticiji pred izbore. I onda ih manipuliraju - glasaj za nas pa će ti sin/kcerka, mati, ti lično itd raditi na aerodromu ili nešto u vezi toga. Samo da dobijemo izbore itd... Taj fazon krajisnicima prodao Lipovaca pred izbore sa kargo aredromom. Dobio 20.000 glasova glupih Bišćana. Sad isti fazon guraju ovi iz SDA. Znači, ne može mala investicija. Mora biti multimilionska da se što više upeca sirotinje na dan izbora.
Neka Fadil uvede 15 pfeninga na gorivo za aerodrom. Svakako uvode akcize na sve za svakakve gluposti.
A imamo pistu na Željavi, na našoj BH strani dugu 2400 metara, znači dovoljnu da mogu sletjeti i poletjeti A320 ili B737,a da o turbopropovima i ne govorimo..znači obnoviti,napraviti terminal i toranj i imaš međunarodni aerodrom
Evo, bas nesto razmisljam koji bi to turista sletio u Bihac i zasto?! Iz Bihaca bi mogao vidjeti npr. NP Una, ali kako je infrastruktura u parku ocajna, prilazne ceste uzasne, javni prevoz ne postoji, dakle NP otpada. Ako bi taj turista se pak zaputio u SA, hehehe, kada bi vidio da se 6 sati mora truckati u busu, SA bi odmah otpalo. Recimo da hoce put Mostara, opet ista prica. Ili da hoce iz nekog razloga u BL, opet ista prica. Definitivno bi sletio u ZG, pa na Plitvice, Istru, itd.
Samo ova analiza upucuje na pogresno slozene prioritete. Nadalje, Krajisnici uglavnom rade u SLO, AT i juznoj DE, te se vole sepuriti sa autima kada dodju u svoje vukojebine, takav je mentalitet 98% dijaspore. A i blize im je doci autom. I cisto sumnjam da bi se uvele linije npr. iz Beca ili Ljubljane ili Minhena ili Ciriha za Bihac. Nema ekonomske opravdanosti, jer ti letovi vec postoje prema ZG i SA. Dakle, uvezivanje biscancke dijaspore preko aerodroma u Bihacu je cista glupost.
@kolorit Da ima iko racionalan i iole bistar, prvo bi se posvetio unapredjenju infrastrukture u NP Una i oko tog parka, pa izgradnji brze ceste prema SA & TZ & MO & BL, pa povezivanje na autoput u CRO, pa izgradnja modernog zeljeznickog saobracaja, pa izgradnja modernih puteva unutar USK po zadniim standardima, pa obnavljanje kula i tvrdjava, i "gle cuda", kasa bi samo zvonila. Zatim analiza broja i porijekla turista, pa onda eventualno razmatranje aerodroma
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Priča ista kao i za Regionalnu deponiju ! Samo im se ova priča oko deponije izgleda ofucala... Fantomsko preduzeće, za uhljebljavanje alkoholičara i propalih kadrova stranaka, koja u pravilu imaju skupštinu, upravni odbor, 3-4 direktora, sekretaricu, vozača i audi A8 ! Godišnje operu više stotina hiljada KM, čak i miliona, a uvijek se vrte na "idejnom riješenju" !!
Eto vidim kako Bakir pravi.