Pisao sam o ovoj temi u više navrata i raduje me što se pojavilo još nekoliko ljudi koji su iznijeli svoje komentare s ozbiljnim, sadržajnim i racionalnim razmišljanjima na temu aerodroma u Bihaću ( kolorit, benjamin, anonimus, silence...). Kako se radi o ozbiljnom projektu milionskih ulaganja logično je da izaziva interes javnosti. Ako previdimo puko politikanstvo i stranačno-predizbodnie igrice te zanemarimo želje koje ispunjava zlatna ribica, izgradnja aerodroma je promašaj.
Aerodrom Bihać je, prema onom što pročitam i nekom logikom, predviđen kao mali aerodrom, a takvi aerodromi teško da mogu opstati na tržištu. Bilo bi dobro da se oni koji odlučuju prvo elementarno upoznaju s radom aerodroma i njegovim troškovima. Ako im je to problem neka bace pogled na kartu aerodroma u regiji i prostorom/populacijom koju "pokrivaju" pa će im biti jasnije. Naravno, mali aer. postoje u EU ali su rijetki koji opstaju na komercijalnoj osnovi. ...
Sumjam da lokalna zajednica, a i ona malo šira ima sredstva za subvencioniranje aerodroma. Bez značajnog prometa aerodrom će doći u situaciju da ga ucjenjuju avioprevoznici kako bi održavali bilo kakve linije. Previše je tu stvari u igri da bi se pojasnile u nekoliko rečenica. U konačnom raspletu avioprevoznik se povlači a aer. ostaju zaposleni i krediti za izgradnju i opremu. Primjeri su aer. Casttelon u Španiji ili Kassel u Njemačkoj s investicijama od 150 i 200 mil. eura..
Prikaži sve komentare (106)