Jadransko-jonska autocesta kroz BiH: Vlada FBiH iskazala interes, je li naredni potez eksproprijacija?
Ipak, od tada protekao rok od dvije godine u kojem je bilo potrebno pokrenuti postupak eksproprijacije, te da je potrebno da se donese nova Odluka kako bi se omogućilo pokretanje postupka eksproprijacije nekretnina na ovoj dionici, što je ujedno i preduslov za realizaciju projekta izgradnje autoceste na ovoj dionici.
Projekat Jadransko-jonske autoceste čija je ukupna dužina 1.100 kilometara prolazi kroz Italiju što je ujedno i početna tačka, a zatim Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Albaniju te Grčku gdje je krajnja destinacija grčka luka Igumenica.
Kako je ranije planirano, bosanskohercegovački dio ove ceste trebao bi početi na Graničnom prijelazu Bijača što je dio koji je već u funkciji. Dalje, ceste bi trebala prolaziti preko dionice Počitelj - Zvirovići, a zatim dalje prema Stocu.
Iz Autocesta FBiH su ranije naveli kako bi dionica prema Stocu trebala ići iza naseljenih mjesta Gaj i Brijeg sve do dijela gdje prelazi preko korita rijeke Bregave sa sjeverne strane platoa na južnu u zoni "Habatnice".
Do prelaska na suprotnu stranu korita rijeke Bregave, na trasi su predviđena ukupno četiri mosta. Pored mostova, na ovom dijelu trase, predviđena su dva potputnjaka. Trasa prolazi pretežno nenaseljenim dijelom odnosno iza postojećih naselja. Na dionici je predviđeno odmorište Kruševo.
Jadransko-jonska autocesta, prema prvobitnom planu, trebala bi se dalje nastaviti prema Trebinju, ali tačna lokacija još uvijek nije određena.