Širenje poslovanja
0

Mango otvara čak 60 novih prodavnica u Americi

Klix.ba
Izvršni direktor Manga Toni Ruiz (u sredini), direktorica finansija Margarita Salvans (lijevo) i globalni direktor maloprodaje Cesar de Vicente (desno) (Foto: EPA-EFE)
Izvršni direktor Manga Toni Ruiz (u sredini), direktorica finansija Margarita Salvans (lijevo) i globalni direktor maloprodaje Cesar de Vicente (desno) (Foto: EPA-EFE)
Španska modna kompanija Mango kreće u ambiciozan plan širenja na američkom tržištu, s ciljem da se distancira od imidža brze mode i pozicionira kao premium brend.

Privatna kompanija sa sjedištem u Barceloni planira otvoriti 42 nove prodavnice u SAD-u do kraja godine i još 20 tokom 2025. godine, uglavnom u regijama Sun Belt i na sjeveroistoku, izjavio je izvršni direktor Manga Toni Ruiz u intervjuu za CNBC.

Plan širenja vrijedan 70 miliona dolara uključuje novi logistički centar u blizini Los Angelesa i oko 600 novih radnih mjesta, čime će broj zaposlenih u SAD-u dosegnuti približno 1.200 do iduće godine.

"Ovo je dugoročna obaveza", rekao je Ruiz. "Također imamo priliku da otvorimo veće prodavnice u SAD-u" dodao je, naglašavajući da će Mango otvoriti prodavnice sa više linija proizvoda koje uključuju muške i dječije kolekcije.

Mango je ove godine zabilježio rast prodaje u SAD-u veći od 10%, a kompanija očekuje dvocifreni rast i naredne godine.

Trenutno je najveće tržište Manga njegova matična država Španija. Iako je SAD među njegovih pet najvećih tržišta, kompanija želi povećati prodaju u regiji kako bi se probila među tri najveća. Ovaj cilj dio je šire strateške vizije Manga, koja uključuje povećanje godišnjeg prihoda s oko 3,1 milijardu eura na 4 milijarde eura do 2026. godine.

Mango, poznat po svojim evropskim modernim osnovnim komadima, nastoji se pozicionirati kao premium brend i poslati poruku potrošačima da nije brend brze mode. Proces dizajna traje između sedam i osam mjeseci, a sve se dizajnira interno u Barceloni.

"Interno radimo sav dizajn, sve uzorke, sva prilagođavanja – to nam je veoma važno, tako da se 100% proizvoda radi ovdje. Imamo i 500 ljudi koji se brinu o proizvodu od početka do kraja", rekao je Ruiz.

Ruiz je rekao da se planovi rasta Manga u SAD-u fokusiraju na fizičke prodavnice jer će fizičko prisustvo omogućiti kompaniji da se približi svojim kupcima i na nov način ispriča svoju priču.

Kompanija slijedi primjer drugih međunarodnih konkurenata poput švedskog H&M-a, španskog Zare i japanskog Uniqla, koji su se okrenuli američkom tržištu radi rasta. Svi se takmiče za naklonost prosječnog američkog domaćinstva, koje godišnje troši oko 2.000 dolara na odjeću, prema istraživanju Lending Treea.

Mango je otvorio prodavnice u Pennsylvaniji, Washingtonu i Massachusettsu, ali za svoju sljedeću fazu rasta fokusira se na regiju Sun Belt, vođen uvidima iz online prodaje.

Mangova web stranica sada čini oko 33% ukupne prodaje i pomaže mu da utvrdi odakle dolaze njegovi kupci i šta kupuju, rekao je Ruiz.

"To je veliki izazov za nas, jer smo shvatili da je svaka savezna država u SAD-u poput države u Evropi, zbog kupaca, zbog načina odijevanja", rekao je Ruiz. "Veoma je važno razumjeti razlike među državama... Zato pokušavamo ići korak po korak."