Komentari (76)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Super izgleda, za pohvalu uradjeno, ali cesta bukvalno od Nigdje do Nigdje. Dok se ne spoji sa petljom na Lasvi ili autoputem, sve dzaba. A kako bi tek extra bilo preko Turbeta pravo u Jajce se probiti. Moze. Samo treba tzv politicka volja.
Joa jedan Fadilov projekat. Dje su Njivina djela ?
4,8 km 2 i po godine izgradnje 75 miliona maraka Kao sto je neko napisao vec. Dionica od nigdje do nigdje..
Joa jedan Fadilov projekat. Dje su Njivina djela ?
Prije će tunel Prenj biti gotov od dionice Lašva -Vitez
Sto ne napisaste hoce li se naplacivati???
Ovo ima smisla samo ako urade neki spoj na postojeću cestu, inače će da stoji kao ona nesretna dionica Buna-Počitelj koju su završili prije 3 godine, a biće puštena u promet tek za nove 3 godine.
Juce sam prosao starom dionicom i uzasno je kolike su guzve, taj pravac je bas preopterecen tako da je ovo odlican prvi korak ka rjesavanju toga.
Dobra ova skakaonica na kraju puta
Joa jedan Fadilov projekat. Dje su Njivina djela ?
Gledam preksinoc obuka i polaganje vozackog ispita u Njemackoj.Obuka voznje na Njemackom auto putu bez ogranicenja brzine.Lijepo instruktor rece da je to pravilo u Njemackoj da mladi vozac stekne hrabrost i iskustvo.Kod nas treba vreca para dok dodjes iz Ze u Sa.Kamera do kamere.Pise ogranicenje brzine.A znak dozvoljene brzine prije upozorenja o kameri si vec zaboravio jer je bio 6 km prije upozorenja.Travnicki saobracajni inzinjeri.Mi smo hopa drzava
E sada fino kao sto je sve u Bih postavite kamere ma svakih 100 m i ogranicenje 50 i 60.Na kraju je sve njesra
kada ce doci na red cesta tuzla sarajevo i sarajevo bihac...?????
Pa jarane, ovo ti je Sarajevo-Bihać!
ova dionica je uradjena kroz ravnicu najlaksi dio posla i trenutno ne sluzi ničemu a kako stvari stoje jos dosta godina neče sluzit ničemu poznavajuči SBK/KSB
probajte proc sada tom dionivom od 5 km trebat ce vam sat i pol kakve su guzve stoga to je bilo prijeko potrebmo sto prije.pozz
Smiješno,krenuli sa sredine pod pritiskom HDZ-A, zašto niste krenuli sa Lašvanske petlje. Isto je i sam koridorom 5c tamo gdje su Hrvati većina zavšen. U posavini davno završen i ne koristi se. Za to vrijeme Bihaću i Tuzli ništa.
Aj ne pametuj,ovdje je je kroz Novu Bilu najveca gužva.Baš na ovom dijelu je najveci zastoj i najveci problemi.
Slažem se, sva putna infrastruktura je pod strogim nadzorom H komponente. Ali nisu krivi oni, već ovi iz B komponente koji su razbijeni u sitne partijice. Strategija je jasna, ali čak i kad je razobličena i provaljena, ni tada nema nikog da popravi stvari.
Jel ovo skakonica?
Još jedna istinska podmukla podvala čija je krajnja namjera izolacija, odnosno kažnjavanje Travnika kao središta SBK.
Ne apsolutno suprotno, ovo je oslobađanje podrucja od Travnika do Busovace najgoreg prometa u drzavi, tko nije iskusio ne zna sto je ljetna guzva u lasvanskoj dolini.
krkrw znaš ti dobro o čemu je riječ!!!
Najlaksi dio dionice uzeo je gotovo 2 godine za 5km autoputa, sta ocekivati za LOT4 i LOT5 dionice onda